Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Cia: Skönt att höra att man inte är ensam! Det finns ju ganska många trådar där folk blivit gravida trots avbrutet så det finns ju fortfarande en chans =) Läste 20-25% på ett år nånstanns. Yey!

Fi: ja åhh vad jag längtar till själva planneringen, håller på att planerar sambons examens fest just nu, superkul! Har gjort egna inbjudningar och ska fixa dekorationer, mat med mera. Är så kul!

Fröken: Ja tanken på att vara gift är lockande, längtar efter ett svensson-liv. Lycka till med pluggandet!

• Skrutt 83

Kolla lägenheten på Gamla Bromstensvägen 125D VILL HA!! Typsikt att man inte har råd att köpa ngt just nu, sambon vill bo kvar i hyresrätten ett tag till. Men ngt sånt här vill jag ha om vi ska ha lägenhet, annars vill jag ha radhus/hus!

www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=3

• Skrutt 83

Frila: Ja hehe! Tycker den var så himla stilren! Åhh vill så gärna åka å kolla, men men.. Är ju förståndígt att vänta med att flytta men ändå..

• Skrutt 83

Frila: Ja jag vet, men det dumma är att i det är inte avgiften till bostadsrättsföreningen inräknat, den var på 4000 nånting... Så det blir ju lite mer!

Lusse: Javisst är den! Hehe ja 2 får lätt plats =) sen finns det gått om plats för skötbord mm i det stora badrummet, perfekt! hihi. Ang. tvillingar så har vi det i släkten men jag tror nog inte jag kommer få det. Jag tycker det vore jättehäftigt med tvillingar men vill nog helst ha en åt gången! =) Känns lite stressigt med 2 på samma gång. Själv då?

• Skrutt 83

Frila: Ja det var det jag trodde också men det verkar inte vara så idetta fall så skummt...

Lusse: De brukar ju hoppa över en generation =). Nää håller med en åt gången är aldelles lagom! hihi

• Skrutt 83

Nu har jag precis tagit första tabletten på "4 sista" kartan, ska bli SÅ skönt att sluta.

Har ni pratat nå mer om hur ni ska göra Lusse? Blir det gummi i augusti eller tror du att du slipper undan? =) Har läst en massa trådar där man skriver att de började med gummi sedan avbrutet å sedan har de kännt sig redo. Verkar vara många killar som inte vågar ta steget ut och börja på riktigt, utan föredrar en mjukstart!

• Skrutt 83

frila: Ja den var jättefin! Där var avgiften medräknad, konstigt att den inte var det på min...

Lusse: Oj, ja de måste verkligen haft fullt upp! Haha

• Skrutt 83

Lusse: Ok! Ja det är ju så min sambo sa också, att jag självklart får sluta om jag vill. Har frågat om han vill att jag ska äta längre men han säger att det är helt lugnt så det är skönt. Blir persona och avbrutet som det ser ut nu, eftersom sambon tycker det känns ok så antar jag att han inte längre är helt främmande för bebis även om han vill vänta. Är så avis på alla som har sambos som längtar lika mkt som de själva gör. Även om min sambo mjuknat så är han ju inte lika sugen som mig direkt..

• Skrutt 83

Cia: ojoj, förstår att du är nervös! Hoppas att du får det svaret som du hoppas på!

Fi: Oj är de så dyra? Det är så sjukt det där med fastighetspriserna, de stiger konstant och sen lär ju räntan höjas snart så det känns ju lite osäkert att investera nu.. Sov så gott!

Svar på tråden SYLTFISK