SYLTFISK
Fi: Tack så mkt! Jag håller tummarna för att det blir tjuvstart för dig också!
Tror nog att det blir en hel del tjuvstartar innan startskottet går! =)
Fröken: Sov så gott och dröm sött!
Fi: Tack så mkt! Jag håller tummarna för att det blir tjuvstart för dig också!
Tror nog att det blir en hel del tjuvstartar innan startskottet går! =)
Fröken: Sov så gott och dröm sött!
Fi: Hihi, ja kanske inte en sån dum idé att ha en tjuvstartar lista!
Nää ni tjejer, även om det är mycket trevligare att sitta här och "prata" med er än att sova så kallar sängen! Jag hoppas vi ses här imorgon igen. Återigen tjejer, tack för att ni finns här och stöttar, peppar och uppmuntrar en! Sov gott!! Kram
Hej tjejer!
Frila: Ja tack det känns så kul! Hoppas din sambo får jobb snart så att ni kan dra igång verkstaden med lite tjuvstart!
Cia: Oj, gud vad jobbigt... Måste vara så tungt när man fäster sig för patienterna.
Vad har ni för planer för kvällen då? Själv är jag lite deppig.. Hade veterinären ute idag och kollade på hästen, var inte så bra tyvärr så nu väntar klinikbesök för att kunna utreda med UL vad som är fel..
Åhh satt och kollade på emmaljungas hemsida, vad sugen man blir på att köpa vagn. Man tröttnar aldrig på att kolla på vagnar..
Lusse: Vad har du för planer för kvällen då?
Jo jag gör ju det, ja kikade på city crossen igen och insett att den faktiskt har allt jag söker. Den är som edgen men smidigare. Har ju velat fram och tillbaka när det gäller kombi och duo men alltid kännt mer för duon. Det som känndes bra m kombin är ju att man kan ta m liften in om bebben har somnat i vagnen och man ska in och fika tex. I city crossen kan man ju köpa en duolift å citykorg så kan man ju ha liften om man vet att man ska iväg på sånt så det är smidigt att kunna lyfta med sig... Sen är det ju det här med färg bara, inte lätt! =)
Åhh vad kul! Jaha, vad fyndigt! Det är ju toppen, så slipper man väcka liten.. Ja jag tycker den är så fin den vagnen! Jag älskar ju jungle pink men den är ju tyvärr inte så neutral (jag vill ju inte kolla kön i förtid å så vill man ju kunna ha samma till nr 2 också)jungle lime är ju häftigt och neutral så kanske den på citykorgen. Som sittdel kanske jungle eller copper! Java är rätt fin också! Hur går det för dig då? Fortfarande mest sugen på buggan? Såg en UJ idag, den var fin.
Hur tror du det är med de punkteringsfria hjulen på city crossen? Är de sånna som låter mkt också? Hade nästan hellre haft lufthjul känns mjukare på ngt sätt...
Lusse: Oj inge kul att behöva utan sambon kan jag tänka mig.. Så det blir en sen kväll på FL då?
Cia: Tur att veckorna går snabbt, snart kommer sambon hem igen. Hemma till sön eller mån?
Lusse: Hehe, det är tur att vi har dig som ett riktigt barnvagnsproffs i tråden som kan svara på alla frågor! Det är ju sant iofs, ja jungle pink är sjukt fin! Jo det är nog sant det där med hjulen! Åhh vad glad jag är nu när jag verkligen kommit fram till city crossen, vet inte varför jag inte tänkt på den förr, tror jag blandat ihop den med ceroxen..