Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Frila: Så fint det var, otroligt läckert! Synd att man inte är miljonär =D

Lusse: Nää det är det inte, kanske på stickorna men inte på maskinen. Det som är bra med den är ju att man kan använda den omvänt sen när det är dags för verkstaden. Då myser man på de röda dagarna istället för att undvika dem! =D Sen tänkte jag nog ha den efter graviditeten också och ha den som p-metod vore underbart att slippa hormoner. Ja lite dyrt för ett halvår hade det varit, men jag tror man kan se den som en investering!

• Skrutt 83

Cia: Ja det förstår jag! Vad kul om det blir 08, 8 månader går ju jättesnabbt! =D Ja att låta bli att hoppas är nog inte nån av oss härinne så bra på! =) Jag ska hålla tummarna!

• Skrutt 83

Frila: Ja jag tror att den är toppen! Hoppas att kroppen kommer igång ordentligt så jag kan börja använda den sen. Måste haft 2 el 3 regelbundna cykler utan hormoner! Hehe ja riktigt kul med adressen!

Cia: Hehe ja det är kanske bäst! Annars kan du kanske inte somna ikväll!

• Skrutt 83

Nää tjejer nu måste jag sova lite! Sov så gott, så "ses" vi imorgon igen! Kram på er!

• Skrutt 83

Cia: Ja gör det så får det bli en glad överaskning om han bestämmer sig för -08! Sovgott!

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Fröken: Ursch din stackare, låter som 2 riktigt kämpiga dagar, hoppas det går bra! Snart är det sommarlov iallafall! Ang. personan så förstår jag ditt tankesätt, men för mig fungerar den lite tvärtom eftersom att sambon gått med på att köra avbrutet med eller utan den efter vi började prata om den! Då finns ju risken att en rackare smiter. Jag är bara SUPER glad att han INTE vill ha kådis.. hihi!

Lusse: Ursch vilken dröm!! Hehe ja kanske ett tecken! Vad knäpp hjärnan blir när man pratat mkt om något.

Cia: Jag håller tummarna, du måste berätta när du vet! Bra att du ställer in dig på -09 iallafall så blir du inte besviken om han bestämmer sig för det. Jag tror på -08 iallafall! =)

Vad har ni för planer idag då? Själv har jag varit ute å sprungit å ätit lunch, ska snart plugga lite men så mkt roligare att sitta här å surfa runt på FL!

• Skrutt 83

Kelso: Ja mamma mia är jättebra! Såg den på cirkus i sthlm. Ja det känns kul, måste ju betyda att han inte känner sig så främmande för bebbe längre, för hade han vägrat att "ta risken". Hade också p-ring ett tag tyckte den fungerade kalas men gick ändå tillbaka till piller. Kändes inte så beprövat på ngt sätt (är lite knäpp) =) Hur tyckte du den fungerade då? Ja ska bli skönt att sluta mata kroppen med hormoner, och se vad som händer med humör, lust och vikt. Även om jag mår ok så känner man sig ju ändå påverkad av hormonerna.

• Skrutt 83

Kelso: Ja det är ju inte helt fel! Tycker min stackars kropp är värd en break nu efter 8 år med hormoner. Skulle vara så snopet om man åt ända fram till det var dags att börja försöka och att kroppen inte ville komma igång. Föredrar att ge den lite extra tid att komma igen!

• Skrutt 83

kelso: Ja verkligen. Pratade med sambon igår, ang typ p-piller för män. Då sa han att han aldrig skulle stoppa i sig det... Fin inställning va? =)

• Skrutt 83

haha, nää eller hur! Nää men vi har redan bestämmt augusti som stopp för pillren så sen får han klara sig bäst han vill =) Har frågat om han vill att jag ska äta det längre men han har sagt att det är ok. Han har sagt att det är ok med personan och avbrutet så kondom kommer vi nog slippa. Känns bra! Tror att detta ingår i hans mognadsstadie när det gäller smått, att blir det så blir det. Han hatar att planera =)

Svar på tråden SYLTFISK