SYLTFISK
Måste tillägga att det fins ju inhen osämja eller så, men vi umgås ju aldrig med dem... Kan man med att använda det som "orsak"...
Måste tillägga att det fins ju inhen osämja eller så, men vi umgås ju aldrig med dem... Kan man med att använda det som "orsak"...
Ja, han "bryr sig" inte säger han. Vi vill ju bara ha en liten tillställning med de närmaste vännerna + familjen. Men min mosters familj är som min familj och mina kusiner är lika nära mig som mina syskon... Sambon är bara glad att jag har ändrat mig från att vilja ha ett jättebröllop till att bara vilja ha en liten tillställning...
Antagligen blir det väl bröllop när plusset väl kommit eller i anslutning med dopet... Det låter väl bra???
lusse: Jag vet, skulle vara så perfekt att bebisen får vara med, å gärna i magen!!!
Är det någon som vet vad det kostar att "hyra in" en borgerlig vigselförrättare som kommer hem och utför vigseln där?
lusse: Jag vet inte om det kostar något. Tänkte om någon annan visste...
Något som är så himla roligt är att alla på sambons sida verkligen tror att jag å sambon planerar bröllop nu eftersom hans syster gifte sig i år och det "bara är vi kvar" nu. När vi säger att vi inte tänker göra det så tror de inte på oss. Men de kommer bli snopna när det inte dyker upp någon inbjudan, för det kommer det aldrig att göra. OM det blir bröllop, så blir det ett litet överraskningsbröllop!!! Shit, va sura de kommer att bli... 'hahaha'
Vad är gamman?
Intressant sida!
Lusse: Du som vet så mycket om klänningar å så. Vet du var man kan hitta klänningar som slutar perecis under knäna. Lite 50-tals inspirerat? Gärna med tyll?
tack för tipset lusse!
lusse: njae.... planerar gör jag ju inte.... kallar det spånar...'hihihi'
skrutt: Ni ska inte köra seriöst alltså? 'hihi' Är det verligen sant? *ler*... Så vi kommer inte få höra dig poängtera för oss att det är ÄL-dags å att det blir extra mys med sambon då... Även om han kanske inte vet om att det är ÄL... *ler* 'hahaha
cia: men lilla tjejen då! Är det gravsymptom på g? Är det det du längtar till?