• Thulan

SYLTFISK

lusse: Ja just ja, så var det. Hur går det med studierna då? Mycket kvar? Håller själv på för fullt med det sista på mina komvux studier. Pluggar till ett prov i matte b och håller på med sista inlämningsuppgiften i svenska b, ska bli så skönt när det är klart. Längtar till högskolan sätter igång!

Med mig är det bara fint, hur är det själv?

• Thulan

lusse: Längtar också tills antagningsbeskedet kommer. Tänk vilken besvikelse om man inte kommer in. Hur många skolor har du sökt till?

• Thulan

Åh det finns många jag skulle vilja vakna upp brevid om jag var singel. Håller med Yoyna, Michael i Prison Break är riktigt sexig och Idol Markus är så satans charmig. Träffade honom för nån månad sen och han var så satans trevlig. Han kommer hit till Blue moon bar på lördag så då har jag bokat bord där, ska bli riktigt kul.

• Thulan

Knaprar också vitaminer för fullt, för man vet ju aldrig, nån liten spermie kanske slinker in

Min bebislängtan har faktiskt legat på is hela helgen, men idag har jag setat framför Fl hela dagen så nu är den tillbaka

• Thulan

lusse: Vad bra att du ska vara uppe sent, då kan vi hålla varandra sällskap. Jag har vänt på dygnet så jag kan inte sova.

• Thulan

lusse: Det är FL:s fel, haha, sitter framför fl halva nätterna och läser Jag är en riktig nattuggla som älskar att vara uppe på nätterna, jag får mest gjort då. Har försökt att vända tillbaka dygnet, men jag klarar verkligen inte av att gå upp när väckarklockan ringer

Så jag passar på att plugga lite nu när sambon och katten sover, det är sååå lugnt och skönt!

• Thulan

Frila: Japp katten sover som en stock Men hon brukar vakna till liv lagom till jag ska lägga mig så då har vi alltid en liten gosstund.

• Thulan

lusse: Det är bara jag som ska plugga, vilket är ganska skönt tycker jag.

Vad skönt med tre lektioner i veckan, det skulle jag också vilja ha. Först tyckte jag att det var skönt att plugga helt på distans men nu saknar jag att träffa folk och ha en lärare som kan hjälpa till. När är det tänkt att du ska vara helt klar med alla kurserna?

• Thulan

Åh, vad är det för sextråd, hittar den inte! Älskar att läsa om sånt

Svar på tråden SYLTFISK