Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Fi:
    Perfekt med en erfaren man Min sambo har bara två äldre syskon och dem har nästan ingen kontakt med....så hans barnkunskaper är lika med noll. Jag som har två yngre syskon och två yngre nära kusiner är lite mer van.

Jo han va förövrigt jättesöt när han stod där och försökte hålla honom.....han vart stel som en pinne stackaren

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-04-22 21:41:12 följande:
    På tal om att sambos håller bebisar.Min sambo höll sin brorson, drygt 1 månad, i fredags. Kan mycket väl tänka mig att se honom med vår bebis sen
    åSå söta....var han en naturbegåvning?!
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-04-22 21:58:30 följande:
    Lusse: Får även assocciationer till malacos frukt fiskar, de röda! Kanske för att jag är så godissugen men det är det jag ser framför mig!
    Hihi e också godissugen...e nog därför

Nej ska också sova...! Kram på er!
  • enlitenbitkaka

494 klick.....folk e nog nyfikna på vårt fina trådnamn

Cia:
    Det kanske stämmer att sånt kommer mer naturligt för oss kvinnor än för män? Med att veta hur man ska hantera barn och så...?! Men jag e övertygad att han kommer fixa det när det väl är hans bebis han får upp i famnen

Ell:
    Haha....no more candy! Har lyckats med bedriften att bara äta godis på lördagarna nu!

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-04-23 10:50:00 följande:
    lusse,Ja, jag vet att han kommer bli en underbar pappa.Förhoppningsvis blir det som han säger, att det kommer gå fort till 2009. Idag är jag ju ialla fall en dag närmre än vad jag var igår (Försöker tänka positivt)
    Ja men det e rätt Cia! Tiden går så mycket mer långsamt när man tänker på det hela tiden. Du får tänka att 2009 är tidigare än 2010...och att när ni får ert plus så kommer du knappast tänka på attt du fick vänta lite extra länge
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-04-23 10:56:55 följande:
    lusse,Det har du rätt i. Men har vi otur så kan det ju dröja ända till 2010 innan jag blir gravid. Men så ska vi inte tänka nu. Förhoppningsvis får vi både + och bebis 2009.
    Japp 2009 är ert år Bröllop, plus och bebis! Eller hur? *ler*

Så, vad har Cia på schemat idag då?
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-04-23 11:00:34 följande:
    lusse,Haha, det vore nåt det Jag ska gå och sova sen runt 14, vakna runt 18. Sen börjar jag jobba kl. 21.Vad ska du hitta på lusse?
    Så blir det

Usch, jobbigt att jobba natt? Jag ska till skolan och ha lektion klockan 13:00....sen hem igen vid 15:00...ta en promenix med vovven, kanske till gymmet. Och plugga Fun day...
  • enlitenbitkaka
    Thulan skrev 2007-04-23 15:46:45 följande:
    lusse: Vad pluggar du för nåt nu? Jag har helt missat att du pluggar, haha, annars har jag helt enkelt bara glömt bort det
    Pluggar på KomVux....Svenska A/B, Engelska A/B.

Så, hur står det till med alla syltfiskar denna soliga eftermiddag då?!
  • enlitenbitkaka
    Thulan skrev 2007-04-23 19:14:07 följande:
    lusse: Ja just ja, så var det. Hur går det med studierna då? Mycket kvar? Håller själv på för fullt med det sista på mina komvux studier. Pluggar till ett prov i matte b och håller på med sista inlämningsuppgiften i svenska b, ska bli så skönt när det är klart. Längtar till högskolan sätter igång!Med mig är det bara fint, hur är det själv?
    Har en del kvar....kommer plugga in i det sista

Längar så efter att få hem antagningsbeskedet...
Svar på tråden SYLTFISK