SYLTFISK
Fi:
Usch för å va sjuk, men vilken tur att du har en så go man!
Bebisdrömmar är jobbigt men roligt på samma gång! Jobbigt när gränsen mellan dröm och verklighet suddas ut bara...älskar åt titta på magen i spegeln och föreställa mig hur den skulle se ut med en bebis i. Haha, I'm a basket case...jag vet ![]()
Hej på er!
Är det bara min FL sida som krånglar?! Måste trycka F5 varje gång jag går in i en tråd då den inte uppdateras automatiskt....
*suck*
Nu har jag iaf varit på intervjun! Tog kanske 10-15min sen va vi klara.... Man börjar typ jobba imorgon så jag får reda på om jag fick jobbet idag. Elle tidigt imorgon. *hoppas*
Sambon e sjuk och med så är han även grinig och sur...killar! Så nu ligger han nerbäddad i sängen och hostar... ![]()
Iiiiiiih! Jag har fått jobb!!!!!!!
![]()
är bara extrajobb än så länge men hoppas att jag får jobba i sommar också
såååå glad...
Min mamma ska få en mugg som det står Mormor på som hon kan stoltsera med i fikarummet på jobbet och pappa ska få en t-shirt som det står Morfar på : www.familjetorget.se
Har "bestämt" så här: Mamma får veta direkt, likaså bästa kompisen och pappa med familj. Sen håller jag tyst tills folk börjar fråga.... Kommer inte kunna låta bli att klä mig i kläder som framhäver magen ändå
Jag resonerar så här: Blir det MF så vill jag att alla ska veta ändå så jag har mina nära att luta mig tillbaka på när det blir tufft.
Pappa tycker nog vi bör vänta men komme rnog bli glad för vår skull. Mamma kommer bli överlycklig! Fredriks pappa vet jag int ehur kan kommer reagera...han är ingen "familjeman"
Ja manvil ju visa sin lilla kula! uscha...tänk om man blir enorm? och har en gigantisk mage och djävulsk foglossning
Cia: Tack!
*glad*
Gud vad skoj med golf! Vill också prova...är det svårare än det ser ut?
Håller på och fixar käk....kallskuren rostbiff, hemmagjorda klyftpotatis, tzatziki och gurkskkivor....mumma! Det festligatse jag har ork att göra iordning idag!