SYLTFISK
Cia: Jasså, vad hände då? Förstår att det är jobbigt med distansförhållande. Jobbade utomlands 3 månader för ett par år sen och träffade sambon en gång på de månaderna. Det kändes för j*vligt kan jag säga....
Cia: Jasså, vad hände då? Förstår att det är jobbigt med distansförhållande. Jobbade utomlands 3 månader för ett par år sen och träffade sambon en gång på de månaderna. Det kändes för j*vligt kan jag säga....
Lusse: Å vilken söt liten bil... Men tänk va nice du kommer se ut i skabbig 745a 'hahaha'... Näe skojar bara, men det är ju sååå praktiskt. Man får visst börja tänka så nu när man börjar bli vuxen! *ler*
Jag vill bli mamma nu!
Cia: Näe, du behöver inte säga mer. Jag förstår, och det skär i hjärtat...
Lusse: Praktiskt är tråkigt, men vuxet. Bara att inse fakta...*ler*. 754an är ju jättebra och säker bil, och väldigt prisvärd oxå. Även största bagaget man kan hitta på en kombi, tror jag! Och stort bagage är bra! Särskilt med vovve + vovve + vagn!
Lusse: Jo det går att köra ordentligt med den. Den är rätt kvick faktiskt. Våran är även lite sänkt och stylad och så (inte mitt påhitt) så den är väl så häftigen 745 kan bli lixom 'haha' Den är faktiskt jättebra att köra oxå... Pålitlig är den ju och det är huvudsaken!
ang huset: Vi får ju lån från banken, men vi kommer lixom inte ha råd att ha barn (min lägsta fp) och hus. Det är ju mitt lilla "arv" som jag hoppas kunna få så vi kan leva på de pengarna. Annars får vi lägga husplanerna på is tills min mammaledighet är slut! Så det löser sig lixom....
Nu ska jag sova lite tänkte jag. Börjar 8 imorgon igen och eftersom jag sov ca 3,5 timme tills idag så börjar det kännas nu. Slumrade 10 minuter i soffan innan när jag försökte komma igenom en urtråkig bok, så det va ju inte så bra. Men jag förhoppningsvis kunna somna ändå idag.
God natt syltisar!
Lusse: Grattis till betyget, vad roligt för dig. Det är kul när ansträngningarna lönar sig.
Presens: Välkommen tillbaka! Undrade häromdagen var du tagit vägen, men sen kom jag ju ihåg hur det va! Vi har saknat dig!
Idag har jag varit och köpt nya walkingskor till mig och joggingskor till sambon. Så när han kommer hem från jobbet ska vi ta en långpromenix och testa nya skorna... Man behöver lite motivation ibland...*ler*..
Borde plugga nu, men orkar verkligen inte. Får göra det ikväll istället!
Skrutt; Vi har sista föreläsningen den 5e. Sen har vi till den 8e på oss att lämna in hemtentan, men jag och min partner har satt egen deadline den 5e. Så efter det blir det lov!
Mmmm, självdisciplin... Vad är det?
Lusse: Men gud vad gulligt. Jag skulle gråta floder om mi sambo någonsin skulle uttrycka något så fint. Tyvärr är min sambo inte sådan att han gärna använder ord...
Tyvärr har det inte blivit något pluggande här ikväll då jag och sambon varit ganska osams. Bråkade om pengar... Vi vet inte riktigt hur vi ska få ihop pengar så vi klarar av att leva + renovera huset. Inte något klokare blev vi efter bråket ändå... Helt onödigt alltså, men nu är vi sams iallafall!
Men nu är det dags för mig att säga: God natt tjejer!
fi: Ja, det är ju sant. Men det värsta är att vi ALDRIG kan prata om pengar utan att bli osams. Jag fattar inte det...
Ja, god natt nu igen då!
Jag är tillbaka... Orkade inte gå å lägga mig 'hahaha'... (fl.beroende?)
Frila: Näe, man ska ALDRIG gå å lägga sig osams. Det är någon regel vi har. Men jag kan bli så trött på min sambo ibland för när vi bråkar så kan han helt plötsligt säga: Nu slutar vi bråka. Och så är han helt som vanligt igen, medans jag fortfarande är sur... Karlar... Jag vill lixom reda ut allt, men han kan bara sluta sådär. Jag fattar inte....*ler*