Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

Frila: Nämen precis. Ett förlåt gör inte så att man bara PANG så är allt bra. Man måste väl få bearbeta lite oxå eller. Jag kan bli vansinnig på det! "Nu är det bra" eller "Kan vi vara vänner nu igen?". Sådär pang på bara lixom?! Ang. vad gra i helgen så jobbar jag dag (10-19) både fredag och lördag, men ledig söndag. Men då MÅSTE jag plugga!

Fi: Vad gott med ledig måndag, men vi får väl njuta den 6 juni istället då! Då får du och mannen ha det så mysigt när han kommer hem sen. Jag skulle själv behöva en ledig dag. Fram till 5 juni kommer jag inte kunna ta en enda dag helt ledigt. Är det inte skola, så är det jobb. Och är det ingetdera så måste jag plugga... Den här kursen är helt späckad med läsning och inlämningar. Sen att jag har ca 70 timmar jobb inbokat denna månaden oxå gör ju inte saken lättare. Men jag måste jobba. Vi får ju inget csn i juni!

(oj, långt igen)

• Fröken85

Fi: I love my laptop... men sambon gillar inte att ha den i sängenär han sover. Han tycker att den lyser för mkt 'haha'. Så jag sitter i soffan! Ska bli gott sen när man är gravid och slipper sitta vid databordet och bara kan ligga med laptopen i soffan... *längtar*

• Fröken85

fi: Tack för att du finns här och peppar oss att se att varje dag är ett steg närmre målet!
    God natt!

frila: Ja tyvärr har jag ju valt ett yrke där man får jobbet med sig hem. Men jag älskar ju det jobbet så den lilla detaljen får man ju ta. Man kan ju om man vill sitta 9 timmar om dagen på skolan och göra allt jobb där. Men då föredrar jag nog att jobba lite kortare dagar och ha lite jobb hemma. Iallafall om man har barn! Men du kan väl ta med dig några patienter hem om du blir sugen någon gång, annars kan du få komma hem till mig och rätta uppsatser sen! *ler*

• Fröken85

Frila: sv/eng på högstadiet. Har ju gjort tre praktiker nu och jag trivs som fisken (syltfisken?) i vattnet! Känner verkligen att jag har valt helt rätt!

Nu ska jag göra ett till försök på sängen. Får se om jag får plats där nu. Innan låg två stora vovvar över hela min säng... God natt gumman!

• Fröken85
    Vad gör syltisarna idag? Jag har jobbat både igår och idag, hela långa dagar, så nu är jag riktigt trött...

Frila: Vet du vad? Jag har PLUS nu! 'haha'

Är sugen på lite vin ikväll, men sambon ska upp och tävla imorgon och vill inte dricka med mig... Ingen vän hemma heller... Tråkigt!!!
  • Fröken85

Lusse: Ååås å gulligt. Finns ju inget gulligare än att se sin älskling med en liten....

Ska ut med hundarna en sväng nu, men kommer väl hit en sväng snart igen!

• Fröken85

Nähä... ingen som vill snacka med mig Gråter

Då får jag väl gå å lägga mig och mysa lite med sambon

Kanske ses här imorgon!

God natt alla syltfiskar...

Å kom ihåg; Imorgon är vi en dag närmre bebis (tar jobbet från fi ikväll eftersom hon inte va här nu..*ler*

• Fröken85

Lusse: Nu har sambon somnat så jag täkte jag skulle sätta mig och läsa lite. Har ju massa litteratur att läsa och får passa på sent på kvällarna när han sover. Jag gillar ju att sova länge på mornarna och om jag inte läser å kvällarna så läaer jag aldrig... hihi..

Min sambo är faktiskt rädd för barn. Han vågar knappt röra dem. Men det vet jag att det skulle vara annorlunda om det var hans egna..

Gör du nu då?

• Fröken85

Lusse: Tyvärr umgås ju inte jag och sambon med några som har barn. Det är bara "mina" kompisar som har småttingar, och sambon är inte särsklit intresserad av att umgås med dom... Men det börjar ju pluppa ut barn till höger och vänster i bekantskapskretsen så snart kanske vi har några gemnesamma vänner med kids oxå! Vill ju att han ska inse att barn inte är något farligt...vilket han verkar tro just nu...

Men numera är jag helt övertygad om att han börjar vänja sig vid tanken på att starta i januari och även så smått börjar se fram emot det. Han har ju oxå insett att jag tjatar lixom inte på honom. Vi kompromissade och sa januari och sen var det bra. Nu är det upp till honom att bli redo. Och det säger han ju själv, att han vill!

Vi har 2 böcker som ska vara lästa till måndag. Men jag ska dra en liten rövare tänkte jag och "välja" en bok jag läst tidigare. Går väl bara till biblan och bläddrar igenom den innan seminariet. Fy på mig, men jag orkar verkligen inte läsa HELA dagen imorgon!

Borde ju läsa nu oxå, men fyyy så tråkigt... Kanske kan hänga här med dig istället?

Svar på tråden SYLTFISK