Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Yoyna: Ja gud vad häftigt men skrämmande att få tvilligar. Vill nog helst ha dem en i taget! =) Då hinner man kanske njuta mer av bebistiden också!

Sov gott tjejer, nu ska jag på dejt med john blund, ska upp tidigt imorgon! Kram på er!

• Skrutt 83

Hej tjejer!
    Hoppas allt är bra med er! Skönt med helg, har ni några roliga planer? Själv är jag ledig imorgon men jobbar söndag!

• Skrutt 83

Frila: Trevligt med en fika med familjen! Ok, hur långt är göteborgsvarvet? Kul med lopp tycker jag, ska springa midnattsloppet som går här i Sthlm, har blivit en tradition att springa det, värsta folkfesten!

• Skrutt 83

Nää en mil är mer än tillräckligt. Hoppas på nytt personbästa i år. Blev erbjuden att springa sthlm marathon med jobbet men hade ALDRIG pallat..

• Skrutt 83

Fröken: Ja visst är CC jättefin! Finns många fina färger att välja på också =) Du var förtjust i racing red va? Jag gillar jungle pink, jungle lime och jungle, även copper är fin. Hehe gillar många av färgerna! =)inte lätt att välja sen. I augusti kommer ju nya modeller/färger, spännande!

• Skrutt 83

Frila: Ja eller hur, vore kul att springa den nån gång dock men det krävs enorma förberedelser!

• Skrutt 83

Lusse: Vad duktig du är! Jag håller också på att trimma mig inför sommaren, inte kul men som du säger är det mödan värt när kläderna sitter så mkt bättre. Hehe, så du är också lite sugen på CC! Ja den är nog toppen på grusväg och som sagt prisvärd! Ja man blir verkligen mer och mer sugen på den ju mer man kollar på den, den är så fin!

Fröken: Japp så kan man göra, jag ska ha olika färg på sittdel och liggdel. Föredrar jungle lime på citykorgen ist för sittdelen. Sen kanske vanliga jungle på sittdelen.

• Skrutt 83

Frila: Ja jag vet inte varför jag inte tänkte på den tidigare, var kanske alldeles för insnöad på edgen. Men nu är jag säker jag ska ha en CC. EL lanserar ju nya kollektion i augusti, undrar om de gör ändringar på cc?

Svar på tråden SYLTFISK