SYLTFISK
Lusse: Jo de är verkligen extremt veliga våra kära män! =)hihi men man blir ju så glad ändå när de säger något sådant!
Lusse: Jo de är verkligen extremt veliga våra kära män! =)hihi men man blir ju så glad ändå när de säger något sådant!
Tjejer nu ska jag vara lite social mot min kusin och se en film! Tittar in igen imorgon! Ha en mysig kväll tjejer! Kram
Hej tjejer!
Hoppas allt är bra med er!
Frila: Skönt att höra att din morfar nu får vård, hoppas han snart blir bättre!
Susannapanna & Fi: Håller med om att killnamn är mkt svårare!
Lusse: Vilken härlig midsommar ni kommer att få, du ska se att det kommer öka på din sambos bebislängtan!
Borde också tentaplugga men kommer nog inte bli så mkt av det idag. Har varit iväg med hästen på klinik idag och fick beskedet att han ska vila 3 veckor och sen skulle han vara så gott som ny! Så det känns bra att det inte var ngt allvarligt. Mamma fyller år idag så ikväll blir det middag med show, vi ska se Joe Labero, hoppas det blir kul! Så nu ska jag ut och springa en runda efter jag jobbat och sen göra mig iordning! Ha en underbar fredag och helg alla syltfiskar, kikar in imorgon igen! Kram på er!
Godmorgon Syltfiskar!
Hoppas allt är bra med er! Vad har ni för planer för dagen? Själv ska jag plugga... Inte så kul men måste man så måste man! Såg att ni disskuterat namn igen.
Fröken: Min kompis vill döpa en framtida son till Loke, det skulle guddottern hetat om hon hade varit kille. Det är väl ett ganska ovanligt namn fortfarande va? Hade aldrig hört det innan kompisen pratade om det men nu har man hört ett par som heter det. Freja är verkligen fint!
Lusse: Elian var jättefint ju!
Cia: Hur går det med bilköpet? Jag och sambon ska börja leta nu i sommar men det är verkligen en jungel!
Hej tjejer!
Fröken: Hoppas att det går bra på jobbet ikväll, vilken tid jobbar du?
Frila: Vad skönt att din morfar redan mår så mkt bättre, vad härligt!
Lusse: Åhh vad smarrigt det lät, nu blev jag riktigt hungrig. Ang. ålder man kommer ha när man blir mamma (det var väl du som frågade?) OM jag blir gravid innan maj-08 så kommer jag vara 25 när jag blir mamma. Fyller i februari så blir jag gravid senare än maj-08 så blir jag 26. Jag HOPPAS så på att jag är 25!
Cia: Jo det är ju verkligen inte lätt det där med bil.. Ja längtan har en förmåga att smyga sig på en. Önskar tiden kunde gå lite snabbare!
Här hemma vankas en lugn kväll i min ensamhet, tur att FL finns =) Blir tacos till middag och kanske en bra film!
Fröken: Nä jag förstår att det inte är så kul tid men som sagt det blir ju bra pengar, det blir ju massa över till bebbesaker då ju! =) Jag tycker den vagnen är fin men gillar inte 3-hjulingar eller att den är så låg.. Har fortfarande EL citycross som favorit men vilken djungel det är!
Frila: Hehe klart du ska kika in! =) Man kan aldrig få för mkt av vagnar =)
Fröken: Hehe som här hemma då! Sambon kommer nog låta mig bestämma det mesta när det rör bebis (inte mig emot, hihi) dock skulle han nog protestera om det var ngt som han absolut inte gillade! Tror han skulle vara svår övertalad när det gäller rosa vagn tex =)
Gör så Fröken, ska försöka fixa lite mat jag.. Ha det så bra på jobbet så "ses" vi nog imorgon, jag lär ju vara här =) Kram på dig!
Lusse: Men är inte den väldigt låg? Har för mig att de flesta teutonia är det.. men mitt minne kan ju svika mig =)
cia: hehe ja det har en förmåga att kännas lite extra de dagarna i månaden!
Frila: Lycka till med pusslandet =)