SYLTFISK
Kelso: Ja jag vet, lite så kändes det när jag och sambon talade om hösten också. Tror nog alltid man känner lite nervositet. Fast vi ska ju inte köra på så seriöst utan mer ta det som det kommer.. Är av med pillren då iallafall!
Kelso: Ja jag vet, lite så kändes det när jag och sambon talade om hösten också. Tror nog alltid man känner lite nervositet. Fast vi ska ju inte köra på så seriöst utan mer ta det som det kommer.. Är av med pillren då iallafall!
Nää tjejer nu ska jag se på film med sambon. Vi ses imorgon! Kram på er!
Hej tjejer!
Fröken: Hehe nä på allvar och allvar, vi har ju sagt att vi ska ta det som det kommer men jag LOVAR att jag kommer ha stenkoll på ÄL och kommer nog vara lite extra kelvänlig mot sambon då! =) Åhh 3 månader kvar, jag längtar så det gör ont, hoppas bara kroppen fungerar då! Vad jobbigt med pengarna fröken, tycker det är så sorgligt att sånna tvister ska dra ut på tiden, men som du säger så är det ju iallafall ca 17 månader så då kommer det säkert ha löst sig!
Lusse: Åhh vilket jobbigt dilemma.. Förstår att det känns knepigt. Det är inte lätt när hela kroppen värker efer en liten.. Jag hoppas att ni kommer fram till en lösning som ni båda känner er nöjda med, du får uppdatera oss efter prommenaden. Tänk ut en massa bra argument!
Cia: Klart han måste tycka det känns ok, annars så skulle han inte köra avbrutet å säga att det är en chans inte en risk!
Håller verkligen med om vad ni sa tidigare när det gäller att vi alltid måste rätta oss efter dem. De kan inte säga att de blir tvingade till start, tänk hur länge vi tvingats vänta trots en kropp som skriker efter en liten!
Lusse: Nää det kommer du verkligen inte göra, du kommer få vara gift med den person du älskar mest i världen och vara mor till hans barn även om det dröjer något år mer så är det värt att vänta på eftersom det är det underbaraste man kan få uppleva. Fast jag vet verkligen att längtan kan riva djupa sår innom en.. Jag hoppas verkligen det löser sig så du känner dig nöjd med det ni kommer fram till!
Ha en bra dag på jobbet Cia! Själv ska jag försöka plugga, inte så lätt när FL finns! Ses garanterat här inne ikväll! =) Man är ju beroende =)
När det gäller det där med att vara hemma länge å så, jag kommer ju inte heller få bra FP eftersom bebisen förhoppningsvis kommer precis när jag pluggat klart.. Fördelen är att mina föräldrar har ett familjeföretag som jag kommer jobba i sen. De har kontoret hemma så jag kan åka och jobba ett par timmar då och då och ha med mig bebben å på så sätt dryga ut FP och sambon kommer ju jobba heltid. Då borde vi väl klara oss eller hur?
Lusse: Ja inte är det lätt med envisa karlar! =) Ha en mysig prommis med vovven, det kommer lösa sig bra ska du se!
Fröken: Jag hoppas du såg att jag svarat dig i mitt första inlägg för idag så du inte tror jag ignorerade din fråga! =)
Fi: Bra sagt! Klart alla syltfiskar ska hålla ihop! Nää jag håller med, man måste nog lyssna på hjärtat ibland.
Hehe ja här är det nog också dags att det händer nått:
Båda är 83:or, varit tillsammans i 8½ år (jäklar vad tiden går fort) förlovade i 2 år och sambos i 3 år! =)
Yoyna: Hej där! Klokt sagt, visst är det så. Det viktigaste är ju trots allt att de får massor av kärlek de små liven! Ja tiden går verkligen snabbt, tänk att det snart gått 3 månader sen trådstart! Hoppas du haft en bra dag. Planer för kvällen?