SYLTFISK
Hmm...får nog prova sushi någon dag! Fast just nu kör vi på diet....och till helgen på vår gotteri-dag ska jag laga Fi's goda lasagne
Nej det e klart...sushi är nog inte den maträtt som svämmar över av fett
Och ris är OK i min diet.
Hihi ja....hinta honom lite! *ler*
Vad gör ni ikväll Sytfiskar? Inte har ni väl tappat bebissuget ![]()
Men Fi......nu börjar jag ju nästan gråta! Gud vad sött
Vet inte om jag vågar skriva egna löften *feg*
Grattis Skrutt! Vad roligt med en potentiell tjuvstart!
*avis* Kan förstå att du känner dig som världens lyckligaste just nu?!
Men Cia, då kanske han klurar på om ni inte ska skaffa bebbe innan bröllop då ![]()
Hej på er!
Cia, vad jobbigt...lite av baksidan med den typen av yrken
Har ingen erfarenhet av det själv men kan förstå att det måste vara psykiskt utmattade!
Men vettu en sak Skrutt.....Citykorgen har handtag på sidorna och ska du inte gå några mil med den går den faktiskt helt utmärkt att bära
Såg två mammor på promenad förut...både körde CityCross, dne ena med duolift, den andra med CityKorg och den är verkligen jättefin! Tror det är ett kanonköp...!!
Ang. färg så skulle jag ta en roligare färg på korgen med en mer neutral på sittdelen. Vill man ha vagnen även till nästa barn så är ju neutralt bäst och sen så kan man ju köpa korgen separat sen ![]()
Cia:
Ja visst är det trist? Nu har ju min bara varit borta sen 19 idag men det är ändå för länge
Skrutt:
Ja den hade iaf handtag när jag klämde på den! Så stoppar man in dem i ett fack försett med dragkedja på sidan när dem inte används...! Kan säga att skulle vi ha en CC så skulle jag ha kört på JunglePink på liggdelen oavsett kön! Dem använder den bara ca. 4-6månader och då är dem så små att ingen bryr sig ändå
Ang hjulen så har jag läst här på FL att i stort sett INGEN vill ha lufthjul då dem fick laga punkteringar in i oändlighet...