Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Cia80 skrev 2007-05-13 21:38:23 följande:
    Skrutt,Hmm..de mest fertila dagarna börjar idag.Så vi får väl se om vi kan få till nåt ikväll.Uj, det låter ju som att vi försöker få bebis redan
    Men är han insatt i ÄL och sånt då? Om inte kan du ju se till att få komma till lite oftare just då

Så här vill jag se ut i sommar: http://www.flickr.com/photos/58614927@N00/473401684/
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-13 21:44:37 följande:
    Hihi du får köpa ÄL-stickor och prova dig fram...utan att han vet. Det är ju inte att lura någon (vilket jag tycker är hemskt!!) bara att hjälpa naturen på traven lite
    Skrutt 83 skrev 2007-05-13 21:50:59 följande:
    Ja att titta på magar är tortyr...kan komma på mig själv med att kolla på magar här på FL och klura på hur min kommer se ut. Hoppas man slipper undan de värsta bristningarna iaf...
  • enlitenbitkaka

Just det....lite news...vi ska gifta oss! Ja inte nu alltså, men F har ringt och bokat min "favoritkyrka" på midsommar -09...om två år alltså...vi ska ju förlova oss på midsommar i år

Frila2 skrev 2007-05-13 21:54:01 följande:
    Ja modet är ju perf. för gravid nu...man behöver ju knappt köpa grav.kläder alls om man som jag älskar klänningar!
    Skrutt 83 skrev 2007-05-13 21:55:28 följande:
    Ja Weledas krämer/oljor ska jag köra med, vare sig dem funkar eller ej kanske dem funkar som lite placebo
  • enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-05-13 22:02:06 följande:
    Tack! Hihi planeringsfreak som jag är kan jag inte låta bli...men det lägger sig nog framöver. Spännande nu när det är så nytt... Ska komma ihåg att rådfråga dig då Frila!
    Cia80 skrev 2007-05-13 22:06:31 följande:
    Ja börjar man en Äl-tester så finns väl risken att man hakar upp sig ännu mer på hela bebisgrejen... Ja vi blir 09-brudar båda två Har du börjar planera något?
    Skrutt 83 skrev 2007-05-13 22:14:35 följande:
    Ja ag vet inte vad som tagit åt sambon...han har gått från relationsrädd till giftassugen Och han kan numera säga att han längtar efter barn...framsteg framsteg..
    Frila2 skrev 2007-05-13 22:08:48 följande:
    Ett intimt bröllop med närmaste familjen, känns det jobbigt också? För du gillar inte att ha den uppmärksamheten riktad mot dig vad jag förstått?
  • enlitenbitkaka

Får ett litet yrselanfall när jag ligger här på soffan och direkt.....dingdingding....det kanske är ett gravsymptom?! Varenda liten åkomma är grav.symptom...

är helt övertygad om att alla 4st CB-tester jag förbrukat de senaste månaderna inte visar rätt

• enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-05-13 22:31:08 följande:
    Skulle det kännas konstigt/obekvämt med dem du räknade upp då? Tänkte iom att du antagligen känner dem väl. Jag kommer känna mig väldigt obekväm påväg in i kyrkan, därför vill jag att pappa ska gå med mig... Är tur man står med ryggen mot gästerna

Vi kan bli allt mellan 25-40 pers och jag skulle inte ha något emot fler...vill ha en stor glad fest
    Cia80 skrev 2007-05-13 22:26:14 följande:
    Du ska se att killen kommer på bättre tankar och vill börja på riktigt snart....när var det ni skulle flytta ihop? Ja jag vill ju gifta mig i västindien men får kompromissa och åka dit på vår 1åriga bröllosdag istället....eller nåt...
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-13 22:31:44 följande:
    Frila: Bra idé!Lusse: Klart att det kan vara ett gravsymtom, man kan ju inte lita på att testerna visar rätt =D ;)
    Nej precis...finns ju dem som testat och testat och plussat i först v. 12 eller så..

Frila:
    Vilka fina saker från Ellos! Sådana armband är nog ovärderliga...
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-13 22:43:36 följande:
    lusse,Förhoppningsvis blir det när sambon går på semester, alltså i juli. Men vi får väl se vad som händer. Vågar som sagt inte ta ut nåt i förskott.Vi kommer troligtvis gifta oss i Thailand.Sa till sambon: att om vi får bebis i feb-08 så kommer ju h*n vara ca 1 år när vi gifter oss. Det vore väl mysigt med en tultande bebis i sanden.Men han var dock inte så inne på den idén, konstigt nog
    Naaaw....fick världens sötaste bild framför mig...en lite söt buskille som tultar runt där i sanden i en miniversion av pappas kostym Gud så gulligt! Och Thailand...vack vackert...har ni kikat på arrangörer och så? Du hinner väl va Fru några månader mer än mig så du får informera om hur det är

Men juli är ju nästan imorgon.....! Ska det bli roligt ?
Svar på tråden SYLTFISK