Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Cia: Sovgott!

Lusse: Känner igen det där! Har förbrukat ett antal test jag med =)! Åhh klänningarna var underbara! Tyckte båda var fantastiska.

• Skrutt 83

Nää nu är det dags för sängen även för min del. Ska försöka plugga lite till innan jag ska sova. Åhh imorgon kommer sambon hem, ska bli så mysigt, har saknat honom massor! Sov gott alla härliga syltisar så "ses" vi nog imorgon! Kram på er alla!

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Angående inköp till bebisen så har jag precis som Lusse planerat att köpa det viktigaste så som vagn, spjälsäng, skötbord mm... Fast känner jag mig själv så kommer det bli en HEL del annat också så som filtar och kläder, flaskor och annat skoj! =)

Vad har ni för planer för dagen då? Själv gick jag upp ganska skapligt så jag har städat, tvättat och varit ute å sprungit så nu ska jag sätta mig och försöka plugga lite. Sambon kommer hem ikväll det ska bli mysigt!

• Skrutt 83

Hej alla goa syltisar!

Lusse: Låter som en riktigt dålig dag, stackare!! Hade en sån dag förra måndagen, inte kul!! Njut ordentligt av godiset och pizzan, det är man värd sånna där dåliga dagar! Hoppas presentationen gick bra!

Fröken: Tror det är en bra taktik att låta dem börja smälta och längta i lugn och ro! Synd att det är så svårt bara, hihi! Ang. vagn tror jag det är som Lusse sa, hittar man en man gillar ska man se det som en investering. Man ska ju förhoppningsvis ha ett barn till sen också! Min EL kommer gå på runt 6500 också men det får det vara värt!

Cia: Skönt med lugn dag, klart man kan känna symtom! =)

Frila: Vad duktig du är som städat så fint, inte så kul kanske men din mamma kommer ju bli jätteglad!

Susannapanna: Vad kul, grattis!

Själv har jag haft en toppen dag! Gick i skolan på fm sen har jag faktiskt skippat pluggandet idag och ägnat tid åt älsklingen som är hemma igen. Varit ute på långprommis, ätit gott och ska se på film! Har pratat rätt mkt bebis idag känns kul, sambon lägger in saker om bebis i disskussioner, tror han är ganska redo nu. Sa till honom att en kompis sagt till mig att hon tror att vi kommmer berätta att vi är gravida i jul, då sa han: jasså det tror hon å så log han!

• Skrutt 83

Fi: Hoppas ni haft trevligt nu när föräldrarna varit på besök! Gott med grillat!

Cia: Hehe sorry! =) Vad har du för symtom då? Hehe jag förstår det, men det tror jag du får också!

• Skrutt 83

Fi: Kul test! Hehe jag var 30.6 år! tihi! Får jag fråga vilket av husen du menade? Det på ekerö eller det i vinsta? Nää det är ju synd att det ska vara så dyrt, ligger nog en tid bort för oss tyvärr. Hittade en villa i stenhamra som jag gillade men utgångsbud på ca 1.900 000 kommer ju gå upp också..

Cia: Haha jo jag har faktiskt hört att just krånglig mage är ett symtom, på allvar! Ja jag är kär i det huset men som sagt inte billigt! Hur går det med billetandet? Jag och sambon kikar ju runt, lutar åt en volvo nu men vet inte.. Letar efter en bensinsnål kombi

Svar på tråden SYLTFISK