Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Lusse: Åhh vad glad jag blir att höra att han ändrade sig när han förstod hur mkt det betyder för dig! Då är det bara 13 månader kvar och sedan blir det bröllop om 2 år också, vad häftigt! Om 2 år är du förhoppningsvis både fru och mamma! =) Ett STORT grattis!

Thulan: Åhh vad jobbigt att han börjat vackla, vad håller karlarna i denna tråd på med? Du ska se att han snart tar sitt förnuft till fånga! Vad skönt att matteprovet gick bra iallafall! =)

• Skrutt 83

Lusse: Ja det vore inte illa, och sen får du ju även lägga till en halv utbildning på det! Det är verkligen bra jobbat vid 25 års ålder! Pengarna ordnar sig nog, ni har ju tid på er att spara, nån/några hundra lappar i månaden blir ju en hel del på 2 år! =) Håller tummarna för att provet kändes sämre än vad det gick, det brukar ju alltid göra det!

Ja det är kul att man kan känna några så väl utan att ens ha träffats! Jag hoppas också att vi ses nån gång i framtiden, det vore så kul! Jag killar har en tendens att skifta fram och tillbaka. Så håller min sambo också på så jag hoppas att han inte får kalla fötter ang hösten.

• Skrutt 83

Lusse: Låter ju som en perfekt plan det där! Vi får börja kalla dig för Sickan: -"Jag har en plan" *ler*

Jo men vi sa ju sthlm och inkvartering här, sambon kommer älska att ha 11 bebisgalna tjejer här! =D

• Skrutt 83

Åhh hörrni det verkar som om urban jungle har en vagn med 360 hjul som är lika stora som de "vanliga" hjulen. Det är ju det jag hoppats ska komma, ser lite rejälare ut!

• Skrutt 83

Nää tjejer nu ska jag och sambon umgås lite, han ska åka bort på tors så vill hinna va så mkt som möjlig med honom! Ha en bra kväll så hörs vi! Kram på er!

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Tittar in och säger hej, nu ska jag försöka plugga en del på förmiddagen för att sedan ikväll gå ut och äta och parta lite med vänner!

Lusse: Vad gott vinet verkade ska pröva det nån dag!

Thulan: Hoppas du får en toppen semester i frankrike!

Jag hoppas att ni får en bra dag! Vi ses här imorgon igen!! Kram på er!

• Skrutt 83

Fi: Vilken härlig inställning! Det är så vi ska se på det, varje dag är en dag närmre målet!! Åhh nu blev jag alldeles glad inombords! Hoppas ni får en mysig helg med svärföräldrarna!

• Skrutt 83

Godkväll alla härliga syltfiskar!

Fröken: Såg att du kunde fixa boende i Solna vid ev. STHLM:s träff, det är ju toppen, det är nämligen gångavstånd ifrån mig! Hihi
    Hoppas mensvärken gett med sig!

Frila: Vad tråkigt med din morfar. Jag hoppas att han snart mår bättre och att dina föräldrar kommer iväg på sin resa!

Lusse: Åhh ett STORT grattis till tjuvstarten!! Vad roligt, du får uppdatera oss om när startskottet kommer gå av!

Cia: Irland ska vara underbart vad jag har hört, känner många som varit där och älskat det! Jag hoppas på att åka dit nån gång.

När det gäller tjuvstarter och start -08 så blir det säkert -08 för mig också, med tanke på hur velig min älskling är. Jag hoppas ju såklart på start i höst men vågar inte riktigt tro på det. Vad är era planer för kvällen då? Sambon har åkt med några kompisar till Amsterdam så jag är övergiven i helgen. Idag är min kusin här så vi ska se på film och softa lite!

Svar på tråden SYLTFISK