Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Yoyna: Ja visst var det! Så ljust å härligt! Vill ju hellre till ekerö än vinsta dock! Blir inget för oss heller den närmsta tiden, ska ju köpa bil i sommar och jag är student ett år till sedan förhoppningsvis mammaledig och sambon kommer ju bara ha sin aspirantlön första halvåret så inte läge för stort lån just nu.. Allt bra med dig?

• Skrutt 83

Fi: Ja det är skrämmande höga! Jag hoppas det sjunkit lite tills det blir dags! Inte så stor chans kanske...

Cia: So sorry, ska inte säga mer om det nu! =) Klart ni ska ha kombi hur ska ni annars ha plats för vrålåket? =) Vi ska ha kombi lutar åt en v70, v50 eller cross county.. Ska övningsköra å se!

• Skrutt 83

Lusse: Hehe ja jag gillade husen skarpt, synd att man inte var miljonär! =) Vad kul med bilen, bra lösning då kan du ju köpa en massa bebissaker =) Vad har du för bil nu?

• Skrutt 83

Lusse: Nää inte så praktiskt kanske! Haha ja här blir det volvo för hela slanten! Kanske är det längtan efter svensson-livet hihi! Vilken modell är det ni vill ha? Årsmodell?

• Skrutt 83

Cia: hehe, vad bra! Jag hoppas verkligen på ett + för dig! Ja jag förstår att det är stressigt. Ska ni köpa ny bil? Hörde att ford focus kombi flexifuel ska vara som volvos v50 flexifuel men billigare och rymmligare.

• Skrutt 83

Yoyna: Åhh vad jobbig, sånt är aldrig kul! Jepp klart jag ska flytta till Ekerö, så fort vi får råd så! =) Vore riktigt kul att bo grannar! =) Får ju nästan ta och styra upp nån fika nån gång, vi bor ju ganska nära redan nu! =)

• Skrutt 83

Lusse: Ja de är helt oslagbara när det gäller säkerhet! 850/855 är jättefina! För oss blir det nog en v70, cross county eller en v50 flexifuel. Vill nog helst ha sistnämnda eftersom jag gärna vill ha miljöbil. Vill ha en bensinsnål bil som inte gått så mkt, sambon kommer ha 4 mil till jobbet så det blir ju en hel del bilkörning! Sen finns även gott om plats för barnvagnen! =)

• Skrutt 83

Frila: Ja tyvärr lär den gå upp mellan 500 000-1 000 000..

Lusse: Det tror jag definitivt! =) Tänk när man kan hoppas varje månad och det faktiskt finns en STOR chans att man faktiskt KAN ha blivit gravid! Det värsta är att då lär man ju bli ännu mer besviken när tanten dyker upp!

• Skrutt 83

Yoyna: Håller helt med! Det är ju pirrigt att träffa nån som man aldrig träffat, även om det känns som man lärt känna er alla här så är det ju annorlunda att ses IRL. Vi får väl ta mod till oss nån gång! Hihi! =)

Svar på tråden SYLTFISK