Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Cia: Ja verkligen. Är så glad att jag hittat er tjejer! =D

Längtar så otroligt mkt till augusti när pillren ryker, även om vi inte kör igång på allvar då så finns ju alltid chansen. Är nästan 100 på att vi inte kommer skydda oss så bra! =D

Lusse: Hur blir det för dig, skippar du pillren i augusti eller blir det ett par extra månader?

• Skrutt 83

Lusse: Sist jag var skenis hade jag molvärk, ömma bröst, tyckte att bröstvårtorna förändrades samt att ådrorna på brösten blev tydligare. Även illamående. Själv?

• Skrutt 83

Cia: Ja eller hur, ingen av mina vänner IRL vet så mkt om mig som ni!

Lusse: Låter som en smart plan! =D Låter definitivt som du är gravid =D Här blir det stopp i augusti, längtar så jag blir tokig! Har markerat nedräkning av veckor i almenackan (jag är galen, jag vet) =)

• Skrutt 83

Fröken: Hej! Ja men hur ska man annars hantera längtan om man inte räknade ner? =) hihi! Ja tiden går ju rätt snabbt ändå, snart sitter vi här å räknar ner till ÄL och . åh vad kul det ska bli! Tänk att det snart är 3 månader sedan du startade första tråden!

Cia: Jo det är ju inte gratis med bil direkt, för oss blir det nog lån. Vill ju inte bränna alla sparade pengar på bil, vill ju ha lite buffert!

Lusse: Åhh vad kul! 6 månader är ju inte långt bort, det är ju vid årsskiftet! Tror det blir en tjuvstart för dig också! =) Vad kul att han var så engagerad i namnvalet! Ja man måste ju planera och lista saker när man är planeringsfreak! =D

• Skrutt 83

Cia: Ok, men då spar ni iallafall fortfarande, det är ju bra! Hur stort lån har ni tänkt ta? Vi har tänkt lägga ca 150 000 på bil men kommer ta lite från sparandet så inte lånet blir så stort!

• Skrutt 83

Nää tjejer nu ska jag ta och krypa i säng, tidig morgon imorgon. Ska till stallet på morgonen för sen ska jag och sambon fira 2 årig förlovningsdag! *mys* Sov så gott alla härliga tjejer! Vi "hörs" imorgon! Kram på er, sov så gott!

• Skrutt 83

Hej syltfiskar!

Cia: Klart du är gravid! =) Det där med flytningarna är ett vanligt symtom. Kul att killen svarade så på sms:et, tror det blir en tjuvstart för dig!

Lusse: Hehe du är nog gravid du med! =)

Thulan: Välkommen hem!

Frila: Kul att du använde receptet, vad tyckte du om zucchini lassangen? Jag tycker den är så smarrig!

Fröken: Åhh jag skulle också behöva vara duktig och plugga!

Yoyna: Åhh jag hatar fästingar, finns ju så många på mälaröarna, inte kul!

• Skrutt 83

Angående fästinghalsbanden, scalibur är jättebra men det finns en ENORM nackdel! Innehåller ett medel som inte rekomenderas att vara nära små barn och gravida kvinnor. Föräldrarna hade alltid det på sina förr men inte nu när vi hörde detta, känns som att det innehåller lite för mkt gift! Synd för att det är verkligen bra.

• Skrutt 83

Nää tyvärr tjejer måste gå och lägga mig, ska vara på gymmet 07.30 och köra bodypump! Det är ju min å älsklingens förlovningsdag idag så jag fick en jättefin långstjälkad röd ros, sen åt vi god middag och gick en prommis. Ska ägna honom lite uppmärksamhet men ville bara kika in och se hur det var med er! Ses imorgon igen! Kram

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Hoppas allt är bra med er!

Fröken: Ojj vilket framsteg! Vad roligt, du ska se att han kommer vara jätte entusiastisk när det blir dags! Kul att han var så engagerad i vagn valet! Ett litet tips bara, försök styra in honom på city crossen, ser likadan ut men mkt lättare. Såg nämligen en tråd om att ceroxen var väldigt tung! (Ett litet tips bara)

Lusse: Åhh vad kul, han har ju verkligen mjuknat massor! Spännande att se hur det blir när antagningsbeskedet kommer!

Frila: Kul att ni gillade lassangen, den blev det till middag här hemma idag!

Cia: Åhh du verkar haft en jobbig dag din stackare! Njut av en lugn tv-kväll, det är du värd! Kul att din sambo verkar blivit mkt mer bebissugen!

Här verkar det som om alla sambos börjat mjukna, tvärtemot min tydligen... Vi har precis haft världens bråk, började prata om augusti och då sa han att jag misstolkat det och att han vill om ett år, att det är en komprimiss,,, Blir så j-la ledsen att jag börja gråta.. Visste att han skulle börja tjafsa, fasen att man ska bli glad, jag VISSTE det! Nå visst kan han säkert vela fram och tillbaka men känns inte som det blir tjuvstart för min del nu... Verkar bli maj ändå! För jag antar att han menar att börja försöka om ett år när han säger om ett år... Åh jag är SÅ ledsen och besviken, han fattar verkligen inte hur ledsen detta gör mig!

Svar på tråden SYLTFISK