Godmorgon tjejer!
Hoppas allt är bra med er!
Lusse: Åhh vilka fina ringar, och jättefint med texten inuti. Vi har ungefär likadana ringar som er och vi älskar dem, vi var lite tråkiga dock och skrev bara namn och datum i, får hitta på ngt kul i vigselringen sen!
Fröken: Ursch vad jobbigt att vara sjuk nu mitt i allt plugg också, ni verkar ha så otroligt mkt nu inför slutspurten! Hoppas du kryar på dig snart!
Cia: Åhh vad spännande det är nu, jag håller verkligen tummarna för att tanten håller sig borta, håll oss uppdaterade!
Frila: Skönt att det löste sig med kattvakt, vad underbart att få åka på semester! När skulle ni åka?
Yoyna: Vad kul med en liten bebbe i vänskapskretsen snart!
Idag blir det bara plugg för min del, har så sjukt mkt nu inför tentan. Ska försöka hinna med en joggingrunda och beställa tårta till sambons examen. Tårta med sockerkakasbotten, vaniljkräm, chockladgrädde och riven chocklad, hur låter det till en chockladälskare? Ska även beställa så de gör ett kort på honom på tårtan, hoppas det blir bra! Ja ni, nu har vi "pratat" i över 3 månader, tide´n går ju ganska fort ändå?! Inte SÅ långt kvar tills det kan börja disskuteras BIM och +! LÄNGTAR! Ha en bra dag tjejer, kikar in lite senare igen! Kram på er!