Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Fröken: Oj, ja det låter som om du har fullt upp du också! Men vi får verkligen försöka tänka att det faktiskt snart är sommarlov! Har haft så fullt upp med tentaångest och planering av sambons examen att jag inte hunnit stanna upp och tänka att det faktiskt är sommarlov om 1 v och 2 dagar! JIPPI!! Tror iofs det bli omtenta för mig men det problemet får jag ta i augusti i såfall. Lycka till med allt läsande ikväll!

Cia: Hehe nää inte så stor risk att det tagit sig nu tjoho var mer riktat till att han nu chansar lite mer! Att jag tror det är ett tecken på att han är redo!

• Skrutt 83

Nää tjejer! Hur trevligt det än är att sitta här och "prata" med er så kallar sängen! En tidig morgon väntar och sedan plugg, plugg, plugg så behöver den energi jag kan få! Kikar in imorgon igen! Kram på er tjejer!

• Skrutt 83

Godmorgon tjejer!

Hoppas allt är bra med er!

Lusse: Åhh vilka fina ringar, och jättefint med texten inuti. Vi har ungefär likadana ringar som er och vi älskar dem, vi var lite tråkiga dock och skrev bara namn och datum i, får hitta på ngt kul i vigselringen sen!

Fröken: Ursch vad jobbigt att vara sjuk nu mitt i allt plugg också, ni verkar ha så otroligt mkt nu inför slutspurten! Hoppas du kryar på dig snart!

Cia: Åhh vad spännande det är nu, jag håller verkligen tummarna för att tanten håller sig borta, håll oss uppdaterade!

Frila: Skönt att det löste sig med kattvakt, vad underbart att få åka på semester! När skulle ni åka?

Yoyna: Vad kul med en liten bebbe i vänskapskretsen snart!

Idag blir det bara plugg för min del, har så sjukt mkt nu inför tentan. Ska försöka hinna med en joggingrunda och beställa tårta till sambons examen. Tårta med sockerkakasbotten, vaniljkräm, chockladgrädde och riven chocklad, hur låter det till en chockladälskare? Ska även beställa så de gör ett kort på honom på tårtan, hoppas det blir bra! Ja ni, nu har vi "pratat" i över 3 månader, tide´n går ju ganska fort ändå?! Inte SÅ långt kvar tills det kan börja disskuteras BIM och +! LÄNGTAR! Ha en bra dag tjejer, kikar in lite senare igen! Kram på er!

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Lusse: Grattis till betygen! Lysande gjort!

Thulan: Bra att du ska gå till Gyn och kolla det är alltid bättre att veta vad det är så man kan göra något åt det! Hoppas att allt gick bra!

Cia: Åhh vad spännande att tanten ännu inte dykt upp! Jag tror på ett + på lördag för din del! *håller tummarna* Kul med bilen också, sambon och jag ska kolla på bil när han får semester om 3 veckor, ska bli så kul =)

Susannapanna: Skönt att tentan gick bra och att det inte var vattkoppor!

Hoppas allt är bra med er tjejer, själv är jag helt slut! Jag kom precis hem från att ha suttit och pluggat mellan 9-18.30 så nu ska jag unna mig lite tv efter maten. Sambon är iväg på avslutningsmiddag med alla avgående klasser så det är bra att man har FL att roa sig med =D

• Skrutt 83

Cia: Spännande! Men det är som sagt kanske bra att du intalar dig att den ska komma. Inte kul att bli besviken, fast det blir man ju ändå men.. Ja jag förstår det! Vår blir ju inte helt ny men nästan =) Vad har ni valt för färg?

• Skrutt 83

Cia: Såg nu att det inte kom med... De har ganska många fina men gillar både safir grön och gekko grön, sen finns en fin blå! Får se vad det blir!

• Skrutt 83

Cia: Ja verkligen! Speciellt SAAB och Volvo är väldigt populära i silver, som du säger, fint men tråkigt! Nää jag vill ha färg! Men det är ju inte lika mkt att välja på när man ska köpa begagnat!

• Skrutt 83

nää ska titta lite på tv nu! Jag håller tummarna för att tanten håller sig borta Cia! Håll oss uppdaterade! Ha det bra tjejer!

• Skrutt 83

hehe ja! Kombi är lite vuxenpoäng! Jag håller tummarna för att vrålåket snart får åka med!

Svar på tråden SYLTFISK