Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Fröken: Ok, skönt att se till att vara klar tills dess då blir ju sommarlovet 3 dagar längre också! Hehe ja inte är det lätt... Jag BORDE verkligen plugga, som sagt är det tenta den 5, sambon tar examen den 2 så både den 2 och den 1 går bort för det är så mkt att fixa till festen plus att jag jobbar i helgen = panik. Ändå får jag INGET gjort! Suck! Ska du jobba mkt i sommar?

• Skrutt 83

Lusse: Jag och sambon pratade om förlovning, och gick och prövade ut ringar. Blev inget riktigt frieri för min del =( Vi förlovade oss sedan under en jättemysig picknick i en härlig park, där vi mös och åt gott!

• Skrutt 83

Måste bara få beklaga mig, vet inte vad jag ska göra... De ringde precis ifrån jobbet och frågade om jag ville jobba extra i sommar förrutom mina vanliga helger.. (bra framförhållning) Jag får ju inte tjäna mer än en viss summa för csn per termin men skulle kunna jobba lite extra i sommar men inte mycket, problemet är att de ville att jag skulle jobba de tre veckor som min sambo har semester så det känns ju inte så kul.. Vet inte hur jag ska göra nu! Tror jag säger att jag inte kan jobba.. Borde de inte kunna kollat upp detta lite tidigare?

• Skrutt 83

Kelso: Ja eller hur, tycker jag med!

Cia: Kan tänka mig att det inte underlättar bebislängtan. Lycka till på golfen!

Fi: Åh vilket underbart romantiskt frieri! Låter som om din man är en riktig romantiker, vad härligt! Vad har du för planer för kvällen?

Yoyna: Allt bra? Vad har du haft för dig idag då? Några roliga planer för kvällen?

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Hoppas allt är bra med er! Idag är det äntligen fredag, inte för att det spelar så stor roll egentligen eftersom att jag jobbar hela helgen, men ändå! Fredagar är mysig ändå! Vad har ni för planer för kvällen och helgen?

Själv MÅSTE jag verkligen plugga idag på dagen så jag kan mysa med god mat och lite film ikväll tillsammans med sambon, sen i helgen blir det jobb och plugg efter jobbet. Sambon ska bort lördag-söndag med sin klass på avslutning så det blir till att vara ensam. Tur att FL finns!

Lusse: ÅÅhh vad gulligt gjort av din sambo, jag hade också börjat gråta om min sambo gjort så! Tyvärr är han inte den som visar så mycket känslor på det sättet..

• Skrutt 83

Thulan: Låter ju som en riktig toppenhelg (förutom städningen och garderobsrensnigen då) =) Ja jag har väldigt dålig självdiciplin just nu, inte bra att FL distraherar hela tiden men det är ju SÅ mkt roligare än att plugga =) Nää jag ska sätta fart, jag MÅSTE få undan lite har ju sambons examen nästa helg så då går ju en massa pluggtid bort! Förstår att det är skönt m sommarlov, ska du jobba mkt i sommar?

• Skrutt 83

Thulan: Hehe ja verkligen, man borde kanske införa ett spärr-system på datorn så att FL inte blev tillgängligt under tentaperioder!

Låter skönt att inte behöva jobba så mkt om man klarar sig ekonomiskt så är det ju toppen, även om det är skönt att kunna spara lite extra så är ju en ledig sommar väldigt uppskattad! Jag kommer inte heller jobba jättemkt i sommar. Ska jobba varannan helg som vanligt och sen lite på vardagar i familjeföretaget men det är bara nån timme om dagen. Så det blir mest sommarlov här också! Skönt! Nää nu MÅSTE jag ta tag i böckerna. Kikar in sen igen! Ha det så bra!

• Skrutt 83

Cia: Oj, ja det låter som en jobbig dag! Häligt med helg nu! Kul att ni bestämt er för bilen, jag och sambon ska kolla på bil under semestern.. Ska åka och provköra lite olika men det lutar åt en volvo v50 eller v70. Sambon kommer köra både saab 9.5 kombi och v70 kombi i jobbet, han gillar båda men föredrar tydligen v70. Jag har ju inte kört nån av dem ännu så vi får se. Ska ni köpa helt ny?

Graviditetssymtoms uppdatering tack! =)

• Skrutt 83

Cia: Ok men de symtomen låter lovande! Vilken dag räknar du som BIM?

Hehe ja de är ju det, det är volvon också! Vi är också i val och kval om vi ska ha bio eller vanlig, inte lätt det där! Härligt med en helt ny bil. Vi kommer köpa från bilhandlare men blir inte helt ny. Om v50 så 06 annars blir det nog 04 nått, vi tänkte lägga max 180000

• Skrutt 83

Cia: Men det var ju ett jättebra pris för en helt ny bil! Haha jag kommer också kunna räkna mig till den skengravida syltfisk skalan i augusti när pillren ryker. Ska bli så spännande!!! Sambon sa att vi kan chansa lite då och då så då finns ju risken för att en ädel simmare ska nå sitt mål! =) Fast jag tror inte du är skengravid denna månad, jag tror det blir ett +!

Svar på tråden SYLTFISK