Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

Usch för 05:30... Här ska vi ta sovmorgon, sambon är ledig en hel vecka nu!
    Sussa sött Cia!
    Kram!

Cia80 skrev 2007-05-16 00:16:43 följande:
    lusse,Ja, jag får försöka med det.Nä, nu måste jag sova. Ska ju upp 5.30!Sov gott tjejer!Kram
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka

Bad, bad Dr Phil! Är lite trött på att det bara är den som säger nej är den vars röst ska räknas.

Frila2 skrev 2007-05-16 00:17:54 följande:
    Varför måste de vara så tjurskalliga. Tyvärr har sambon lagt på minnet en kommentar från dr phil (har tvingat honom att se ibland). Det behövs två ja för att skaffa barn men bara ett nej för att inte göra det. Det är väl iof riktigt att man ska vara överens men det är väldigt irriterande för den som vill som måste vänta på den andra.
  • enlitenbitkaka

Nej jag kan inte förstå hur en del mixtrar med skydd och så för att lura sig till ett barn för attt kunna hålla fast någon i ett förhållande. Helt sjuk. Men där är det en viss skillnad enligt mig. Min sambo vill ha barn med mig, bara inte just idag...så lite tjat ser jag bara som harmlöst

Frila2 skrev 2007-05-16 00:32:50 följande:
    Eller hur är det så. Men det handlar väl om att ett barn ska vara önskar och inte komma till genom att den ena blir lurad etc.
  • enlitenbitkaka

Fi:
    Vilken ljuvlig inställning att börja dagen med! Så ska jag tänka varje dag hädanefter!
    Måste bara säga, trots att ni bor i Tyskland så har ni mer besök av släktingar än vad vi någonsin har....trots att pappa är den som bor längst bort med 7mil

• enlitenbitkaka

Cia:
    Kryptiska svar verkar också vara en av deras specialiteter Ooh...nu ska vi hålla tummarna för att sambon kommer på bättre tankar! Är fortfarande övertygad om att du kommer få första plusset *ler*

Fröken:
    Uscha! Tycker verkligen synd om dig....mensvärk är den värsta värken. Speciellt när man blir påmind om hur o-gravid man är
    Jaså där ser man, vad har du för kontakter i Solna? Haha, jag hakar på...känner ingen på de breddgraderna...

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-16 18:01:55 följande:
    lusse,Ja, det verkar som så. Är kanske för att få oss att hoppas så de sen ska "slå undan benen" så man blir besviken...återigen...Jag hoppas verkligen att han kommer på bättre tankar samtidigt som jag blir lite rädd. Har så svårt att se mig som mamma. Kommer jag verkligen klara av det? Hehe, vad gullig du är. Dock tror jag faktiskt att någon av er kommer hinna före
    Ja vi verkar du få ett par(?) tjuvstarter här i tråden...så vem vet. Men jag går på magkänslan

Kom att tänka på det förut...att om det blir en bebis så kommer jag vara 34-35år när h*n är 10år. Coolt. Har inga problem att se mig själv med barnvagn och en ammande bebis, men med en tioåring som ska skjutsas hit och dit och ska ha de och de kläderna för det har kompisarna....DET är långt borta

Ligger och försöker läsa en bok..."Och Piccadilly Circus ligger inte i Kumla" av Håkan Nesser. Ska lämna in en refl. av den, sen är jag färdig med Svenska B iaf. Trist Ska hinna läsa den + två böcker till på två veckor...
  • enlitenbitkaka

Haha ja...och om magen trilskas så får vi lita på den kvinnliga intutionen

Ja fem veckor är ingenting. Han är säkert bara rädd för att säga "Nu kör vi". Jag menar, ni kör ju avbrutet och jag är säker på att han är tillräckligt intelligent för att inse att någon kan komma att hända. Så jag tippar på att han är redo, men lite skraj Min däremot vägrar köra avbrutet *mutter*

Ja att hålla tyst är inte det lättaste...min F känner mig utan och innan. När  vi va på ICA förut så möter vi först en mamma med barnvagn och precis efter henne kommer en tjej med världens rundaste fina mage... Sambon skrattar och påpekar hur elaka alla tjejer är mot mig

Ja ditt jobb kan inte va skoj när man längtar ihjäl sig....

• enlitenbitkaka

Nej han är nog bara "feg"...vill men vågar inte Han kommer nog på bättre tankar snart!
    Ja se till att pricka in ÄL och så så dröjer det nog inte lång tid innan du får ditt plus

Svar på tråden SYLTFISK