SYLTFISK
Och Fril du bodde väl i GBG...ingen annan som bor i närheten?
Älskar GBG och det är relativt nära för mig. En mini-syltfiskträff....
Och Fril du bodde väl i GBG...ingen annan som bor i närheten?
Älskar GBG och det är relativt nära för mig. En mini-syltfiskträff....
Usch för 05:30... Här ska vi ta sovmorgon, sambon är ledig en hel vecka nu!
Sussa sött Cia!
Kram!
Bad, bad Dr Phil! Är lite trött på att det bara är den som säger nej är den vars röst ska räknas.
Nej jag kan inte förstå hur en del mixtrar med skydd och så för att lura sig till ett barn för attt kunna hålla fast någon i ett förhållande. Helt sjuk. Men där är det en viss skillnad enligt mig. Min sambo vill ha barn med mig, bara inte just idag...så lite tjat ser jag bara som harmlöst ![]()
Fi:
Vilken ljuvlig inställning att börja dagen med! Så ska jag tänka varje dag hädanefter!
Måste bara säga, trots att ni bor i Tyskland så har ni mer besök av släktingar än vad vi någonsin har....trots att pappa är den som bor längst bort med 7mil ![]()
Cia:
Kryptiska svar verkar också vara en av deras specialiteter
Ooh...nu ska vi hålla tummarna för att sambon kommer på bättre tankar! Är fortfarande övertygad om att du kommer få första plusset *ler*
Fröken:
Uscha! Tycker verkligen synd om dig....mensvärk är den värsta värken. Speciellt när man blir påmind om hur o-gravid man är
Jaså där ser man, vad har du för kontakter i Solna? Haha, jag hakar på...känner ingen på de breddgraderna...
Haha ja...och om magen trilskas så får vi lita på den kvinnliga intutionen
Ja fem veckor är ingenting. Han är säkert bara rädd för att säga "Nu kör vi". Jag menar, ni kör ju avbrutet och jag är säker på att han är tillräckligt intelligent för att inse att någon kan komma att hända. Så jag tippar på att han är redo, men lite skraj
Min däremot vägrar köra avbrutet *mutter*
Ja att hålla tyst är inte det lättaste...min F känner mig utan och innan. När vi va på ICA förut så möter vi först en mamma med barnvagn och precis efter henne kommer en tjej med världens rundaste fina mage... Sambon skrattar och påpekar hur elaka alla tjejer är mot mig
Ja ditt jobb kan inte va skoj när man längtar ihjäl sig....
Nej han är nog bara "feg"...vill men vågar inte
Han kommer nog på bättre tankar snart!
Ja se till att pricka in ÄL och så så dröjer det nog inte lång tid innan du får ditt plus ![]()
Vore roligt men jag måååste bege mig tillbaka till den otroligt tråkiga boken!
Men kikar in sen, är ju Grey's klockan nio och då kommer även datorn fram!
Kram på dej tjejen!