SYLTFISK
Presens: Haha ja vilken syn!! Typ som en guppi med mullig mage tror jag =)
Presens: Haha ja vilken syn!! Typ som en guppi med mullig mage tror jag =)
Cia: Jo men denna månad känns det ännu mer så *ler*
Presens: Jepp, klar-röd! Äter inte sylt men jordgubb eller hallonsylt känns definitivt rätt!
Frila: haha, skön jämförelse! hihi du är inte klok! =D *asg*
När jag tänker på syltfisk så tänker jag mig en malacofisk! Också röd faktiskt. Så kanske en sån då med lite svullen mage? =D
Cia: Klart vi orkar det! Det är det vi finns här för! Du lär höra om en hel del symtom från min sida också om ett par månader. Jisses vad spännande det ska bli. Har du märkt nån direkt skillnad sen du slutade? Är så nyfiken på hur min kropp ska reagera!
Thulan: Åhh vad kul att ni trivs med den! Har hört att det är ganska dåligt lastutrymme men visst måste vagn gå in i den? Ok, ja det vore inte illa med bra motor men sambon kommer ha 8 mil t&r från jobbet så kanske inte så bra för bensinräkningarna =) Förhoppningsvis får han placering närmre hem efter sin aspirant tid på 6 mån då kommer han ju inte köra lika långt. Vi har ju kollat på flexifuel men de är ju inte så bra drag i dem, men känns bra att göra nåt för miljön och sen är det ju ganska förmånligt.
Men som sagt jag tycker den är jättefin. Tycker sambon din att den är skön att köra? Det lutar åt den ist för v70 den är smidigare och bättre! Jag förstår att det vore roligare att kunna köra den, du får ha det som projekt i sommar att ta körkort! Vet du om den drar mkt bensin? Köpte ni från firma eller från privatperson?
Sov gott Frila!
Cia: Ja det ska bli så kul att höra hur det går för alla när det blir dags! Jag kan tänka mig att det är skönt! Sambon kommer nog bli glad att slippa mina humörssvängningar och deppiga dagar!
Thulan: Vad roligt! 0,8 milen är ju inte farligt alls, speciellt inte om ni har starka motorn. Vi tänkte också köpa från bilfirma känns tryggare! Åhh vad glad jag blir att ni gillar den ska bli så kul att provköra! Ja men det är ju toppen att ha bebbe som motivation, har du övningskört mkt?
Cia: Gör du så! Är ju inte kul att vara trött när ens älskling kommer hem!
nää nu ska jag fixa lite saker och laga mat! Vi hörs tjejer! Kram på er!
Hej tjejer!
Här har det varit lugnt i helgen! Kikar in och uppdaterar mig lite, har jobbat och pluggat hela helgen och denna vecka kommer bli lika tuff, SUCK! Jag vill ha sommarlov nu! En vecka kvar, och jag har sån tentaångest!
Fröken: Du ska se att din sambo kommer vara mer än redo när januari kommer! Hehe tycker du gör rätt i att *fuska* lite, det får man göra ibland!
Lusse: Vad härligt att din sambo känner sig så redo och att han tycker det är så kul att umgås med den lille. Min sambo har också mjuknat massor när han börjat umgås med kompisarnas små! Det fungerar verkligen, och man smälter verkligen när man ser dem! Vad kul att det kanske blir januaristart för er!
Frila: Hoppas ni fick trevligt på din sambos födelsedagsfirande!
Vet ju inte hur det blir för oss med verkstaden, sambon har ju sagt senast ett år men att vi kommer chansa redan i höst.. Blir kanske januari för oss också? Verkar ju poppis med kompromisser :)
Cia: Tjoho!! Grattis!!! Förstår att det måste ha kännts häftigt, detta måste ju verkligen betyda att han börjar bli redo! Visst att det är nära mens men chansen/risken finns ju alltid ändå så jag tror det är ett tecken. Fast jag tror ju du är gravid redan men ändå!! Om inte så får du se till att han upprepar denna "engångsföreteelse" lite oftare ;)