Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Cia: Ja eller hur, klart man vill ha soldaterna! Kan förstå att det måste vara en väldigt speciell känsla! Tänk när man för första gången kör oskyddat, wow!

Fröken: Vad jobbigt vännen, inte kul att vara sjuk! Vad duktig du är som pluggat massor. Borde jag verkligen gjort jag med men har varit på personalmöte på kvällen, fick lite gjort på dagen men inte alls så mkt som jag borde. Fint med vitt och turkost!

• Skrutt 83

Cia: ok, vilken underbar födelsedagspresent! Sov så gott vännen, hoppas vi hörs imorgon igen! Kram

• Skrutt 83

Fröken: Ok, ja jag får nog ta och skaffa mig plus! Vore skoj att ha, vad kostade det?

• Skrutt 83

Fröken: Tack, ja jag såg priserna nu! Betalade du med kort? Skulle hellre göra via internet banken men det är ju säkert med kort också iofs. Ska skaffa det, kan vara kul att göra lite fint på sidan å så!

Har också hört att det är vanligare med MF om man kör på direkt men vissa säger att det inte finns ngt samband, man blir ju virrig! Känns skönt att kroppen kommer få tid på sig iallafall så den är renad och klar när ett pyre vill flytta in!

• Skrutt 83

Nää nu ska jag krypa i säng, ska upp tidigt imorgon och hinna plugga lite innan jag ska åka och handla allt till sambons examens fest! Sov så gott tjejer! Kram på er!

• Skrutt 83

Godmorgon tjejer!

Hoppas allt är bra med er. Här hemma blåser det storm, kom ett par stolar åkande längs gatan här utanför fönstret! Vad har ni för planer för dagen?

Cia: Mysigt att umgås lite med din pappa, hoppas din mammas operation går bra.

Själv ska jag ägna dagen åt att fixa inför sambons examensfest imorgon, det ska bakas och handlas och dekoreras mm men det blir kul! Älskar att fixa sånt. Ville bara kika in och säga hej, nu ska jag ta och göra mig iordning, svärmor kommer närsomhelst! Ha en bra dag tjejer! Kram på er!

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Hoppas allt är bra med er! Själv är jag lite sliten efter sambons examensfest men det var så LYCKAT! Riktigt kul! Så nu är man sambo med en polis =D. Vi hade skramlat ihop till resecheckar, så nu blir det weekend till New York = NICE! Idag står plugg på agendan, inte kul alls! Får se hir mkt det blir av det, blir nog omtenta i augusti. Vad ska ni göra tjejer?

• Skrutt 83

Hej Lusse: Skönt att bara ta det lugnt, önskar verklligen jag slapp plugga.. Men ska nog unna mig lite godis och sen pizza till middag så kanske det blir lite roligare =) Håller med, vi har inte heller ballkong, håller med att det är ett måste i nästa lägenhet! Nää nu kallar böckerna, ha det så bra! Kikar in sen lite senare! Kram

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Kikar in och uppdaterar mig lite, sen är det dags att dyka ner i böckerna. Tentan imorgon kommer inte att gå bra men skit samma, sambon tar ju bara examen en gång i livet. Såg att ni pratade om killar och typer man faller för. Sambon är nog faktiskt precis min typ. Han är mörkhårig men blå ögon, har en tatuering men kommer nog skaffa en till. Sen är han världens underbaraste! Är inne i en period nu när vi är alldeles nykära *mysigt*. Själv har jag också en tatuering och har varit inne på att skaffa en till men det blir nog inte så, vet inte vilket motiv det skulle bli..

Lusse: Hoppas illamåendet ger med sig och att du slipper bli magsjuk!

Nu ska jag plugga, kikar in sen igen!

• Skrutt 83

Hej tjejer! Nu är det äntligen sommarlov! Hade tenta i tisdags och det kan ha gått precis hur som helst men jag hoppas verkligen att jag klarade den! Vad härligt det låter att ni badat, det har jag inte gjort ännu men fått en hel del med härlig sol. Vilket härligt väder det är ute, rena högsommaren! Kikar bara in en snabbis ska åka iväg och fira en barndomskompis som tar studenten idag! Kikar in lite senare eller imorgon! Ha det gott tjejer! Kram på er!

Svar på tråden SYLTFISK