SYLTFISK
Hade inte varit helt fel med besök av B; efter förlossingen nej. Ingen lustgas?
Lusse: Jag tycker ändå att det finns betydligt mer på lindex webshop än på hm.com. Den sidan är urusel och har kanske fyra plagg för gravida. Hoppas precis som du att det kommer mer och roligare kläder.
Sussanna: Vattkoppor är inget kul. Det hade jag på julafton när jag var 4 år. Är du säker på att det är vattkoppor, har du haft det tidigare. Bra att gå till VC så du vet.
Cia: Vi väntar med spänning till lördag. Tänk om du lyckas med en så stor tjuvstart!
Kul att en syltfisk är inloggad så här sent.
Låter verkligen jättefint, inredningen i barnrummet. Hur mycket beräknar du att renoveringen kommer kosta? Det enda jag reagerade på vad den vita fåtöljen. Om det är tyg du tänkt iaf. Barnspya på en vit tygsoffa är kanske inte det bästa. Då är det bättre med skinn, bara att torka av.
Om jag hade fått köpa nya soffor hade jag nog valt vita skinnsoffor.
Ska fixa detta med bilder men har faktiskt inga bilder på mig själv alls. Mitt id-kort har jag som jag är nöjd med men eftersom jag inte kan scanna in det så får jag väl fixa bilder då. Får be sambon ta något kort någon gång.
Förstår precis. Det är klart att det ska vara ert hem och inte svärmors gamla hem. Känslan är ju jätteviktigt. Inte kul att bråka, och framförallt inte om pengar. Visst kan det så ut som "hej kom och hjälp mig" ett tag men tänk så bra det blir då.
Då förstår jag vad du tänker med fåtöljen. Såg bara framför mig en vit fåtölj med spyfläckar
Det är precis det som är problemet med korten. Alla är på katterna. Tre är kanske på sambon med katterna. Korten på mig blir alltid misslyckade så de slänger jag alltid.
Ok, godnatt. Hörs imorgon igen
Hejsan på er. Mycket att läsa ikapp idag. Sitter på jobbet (såklart).
Lusse: Låter inte alls bra med EL Cangaroo, gillar ju verkligen den. Men det får helt enkelt bli en CC istället.
Vardagsbråk är jag expert på tyvärr. Vi har också bråkat om räkningar men inte vem som betalar mest, vi har ett rätt bra system men jag är trött på att alltid behöva sköta allt som har med räkningar att göra. Visst vi betalar från min internetbank men sambon kan använda den och kan alla koder så han borde hjälpa till med det. Jag betalar alla räkningar, ca 11000 kr. Han sätter in 5000 på sparkontot och ger mig kanske 2000 till mitt konto och sedan köper vi ungefär lika mycket mat. Funkar perfekt och jag tjänar bättre så det blir faktiskt väldigt rättvist även om vi inte har räknat på det tidigare.
Sedan är det väldigt kul att bli sams igen *ler*.
Intressant läsing om pillerstopp Fröken. Jag slutade med piller för 1½ år sedan så då borde risken var mindre
Här är en till som inte tänkt göra något vettigt idag. Varit i stan, gått till banken och sedan handlat lite mat men ingenting annat. Vaknade vid 13:30 vilket var lite tidigt egentligen. Kommer väl somna på soffan sedan.
Imorgon ska jag hem till en kompis och äta middag och fira att det är exkat två år sedan vi tog vår sjuksköterskeexamen och fil kand. Vi blir 5 st så det ska bli riktigt kul. Blir nog inte så sent heller för en ska iväg och jobba natt sedan.
Nu ska jag tvätta lite.