Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

Själv så kommer jag ha max 1,5 år kvar när det blir bebis. Om det skulle bli en bebis till nästa sommar (om sambon villbörja tidigare och det skulle ta sig direkt *hoppas*) så har jag 3 terminer kvar. Jag ska ju gå hemma ett år så jag kan nog tänka mig att skaffa ett barn till innan jag är klar(men det är inget jag har sagt till sambon 'hihi') eftersom jag vill ha mina ganska tätt!

Hur vill ni ha det tjejer? Hur många barn och hur nära? (om man fick önska alltså)

• Fröken85

Lusse: TACK!!! Skönt att ha er som peppar mig oxå!
    Men sprite zero är ju typ 0 kalorier... Det är ju ingen fara ju!
    Vilka mysiga böcker.. gillade den sista mest. Blir ng en sån till sambon när det är dags! *drömmer mig bort*

Cia: Skönt att slippa syptomen iallafall! Tänk hur man kommer bli sen när man verkligen försöker bli gravid... Usch å fy va skengravdi man kommer va!

• Fröken85

Thulan: Go, go, go!!! Bra gjort tjejen. Har inte läst det än men ska göra det direkt!!! Puss på dig gumman... Önskade att jag vågat själv!

• Fröken85

Skrutt: Jag tycker det funka bra så som jag bestämt. Jag får äta TVÅ saker i veckan. Vill jag fika en onsdag så kan jag göra det och vill jag sen ta ett glas vin eller en pizza på lördagen så har jag förbrukat mina två. Då kan jag ta något om jag blir extremt sugen och så slipper man bli helt besatt av att äta allt man vill på en dag!

• Fröken85

Va kul att vi alla är så olika när det gäller hur många barn å så... Jag vill gärna ha tre, men sambon vägrar mer än två. Och han är stenhård...'hihi'

• Fröken85

cia: bra att du ignorerar dem. om mensen sen dyker upp blir man ju inte lika besviken iallafall... man har ju en viss tendens att lura sig själv på något omedvetet sätt. det är lustigt det där!

• Fröken85

thulan: Jag har oxå irriterat mig men klagat till sambon istället..'hihi. Men visst, det känns rätt hårt att "utesluta" vissa på ett sätt. Men den heter ju faktiskt starta 2008. Och visst, december i år är ju en helt annan sak än nu lixom!

• Fröken85

Jag tänkte att jag startar en ny starta 2008-tråd den 1a juli. Så blir det (som det var tänkt innan) en list-tråd med lite snack för alla som väntar å längtar. Medan vi hänger här då!!! Lite tråkigt om den tråden skulle försvinna helt lixom! Vad tycker ni?

• Fröken85

thulan: Ärligt talat bryr jag mig inte så mycket m någon skulle ta lite illa upp. Det finns ju lixom 1000 andra trådar för dem att hänga i ju... Skulle ju vara kul om det kom lite nya i tråden med ju!

skrutt: jag vill ha 3 men sambon vill ha två. Innan idag sa han att han tyckte att vi kunda skaffa tvillingar direkt så har man allt gjort på en gång (som om man kunde välja det lixom..?) 'haha'

• Fröken85

Cia: babbla på å sov gott!!!!

skrutt: Ja, det är väl 25 dagar kvar kvar eller något sådant!

Svar på tråden SYLTFISK