Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

Tänkte jag skulle köpa ÄL-tester oxå. Men de är ju så attans dyra! Vågar man testa billigatester.se? Visst de är ju inte gratis heller men CB är ju hutlöst dyra.

Hur gör man när man ska testa ÄL? Kan jag testa endast den dagen jag känner av det, eller ska man testa innan eller efter eller varje dag eller hur funkar det? (lång fråga, jag vet *ler*)

• Fröken85

Tester nu beställda från billigatester! Man får väl se om det funkar. Köpte bara ett 7-pack!

• Fröken85

Men det kommer nog instruktioner med testen va? Gjorde detpå gravtesten jag har köpt innan...

• Fröken85

Passa på du!!! Känner igen det där med att sitta vid varsin dator...

• Fröken85

Hej frila! Kul att någon kommer hit å hänger med mig. Har varit lite ensamt ett tag!

Jo tack, jag är överlycklig nu! Nu har jag fått det precis som jag vill ha. Nu är det bara att hoppas att det tar sig direkt oxå så blir allt ännu mer perfekt... Om det inte var så att sambon skulle upp tidigt å jobba så hade jag legat å pussat på honom hela natten, men hans skulle nog inte uppskatta det inatt.

3 månader kvar!!! Hjälp! Började tom tänka på hur vi ska klara det ekonomiskt! Hoppas verkligen att jag får de pengar min släkting lovat mig! Annars blir det knapert!

• Fröken85

När det gäller abort/inte abort på ett skadat foster så är både jag och sambon överens om att vi skulle göra abort om det gick. Visst, det skule vara skitjbbigt just det, men det är nog ändå det som är rätt för oss. Sen vet man ju aldrig hur man skulle känna om det väl blev verkligt; att man var tvungen att ta det där beslutet....

• Fröken85

Näe, det är jättesvårt att veta!'

Men nu ska jag gå å lägga mig! Måste fixa en massa grejer imorgon! Lämna in bilen å sånt tråkigt.... Tvätt jobbkläderna oxå... BORING!!!!

• Fröken85

Glömde skriva:

GODNATT mina älskade små syltfiskar!

Svar på tråden SYLTFISK