SYLTFISK
Lusse: Min mamma vet nog att jag längtar men jag har ju hela tiden påpekat att jag ska gå klart skolan först. Så det är nog ingen i min familj som anar att vi planerar. Sambons syster vet så jag misstänker att svärmor vet oxå....
Lusse: Min mamma vet nog att jag längtar men jag har ju hela tiden påpekat att jag ska gå klart skolan först. Så det är nog ingen i min familj som anar att vi planerar. Sambons syster vet så jag misstänker att svärmor vet oxå....
Lusse: Oj då! Utan kondom! Då tror jag inte du behöver vänta till sept/okt innan verkstan drar igång... Modigt att våga köra utan skydd när du precis har slutat med piller å inte har en aning om din cykel... Men det skulle ju lixom inte vara någon katastrof om det tog sig...*ler* Åååå vad avis jag blir. Jag får bara stå ut med kådis ett tag till...
Men iaf: idag sa jagtill sambon: Vill du ha en bebis med mig?
Han: Sen
Jag: I oktober?
Han: Det vet jag inte du, vi får väl se det sen va?
Dett är iaf ett jätteframsteg. Innan har sagt absolut nej till oktober... Så nu är jag glad!!!
JAG HÅLLER OXÅ PÅ FUM!!! BIM är ju helt ologiskt Vi kör lltså på fum i denna tråden?
Lusse: Ja, det var jag som gillade BT... Visst e den fin.. med liggkorg å allt!!!
PS. Jag har inte heller hållit min diet idag... Men man behöver sånna dagar oxå, för att orka med å bli peppad på nytt!!!
Jag kom iallafall ehm från jobbet nu och är inte det minsta trött. Så jag får sitta här ett tag å läsa lite trådar. Det finns ju absolut inget bra på tv vid den här tiden...
Vet ni vad.. Nu sitter jag fortfarande här och har inte lyckats somna efter jobbet... Jag får väl vara upp tills ikväll kanske. DÅ borde ajg ju somna tidigt så kan jag kanke vända tillbaka dygnet...
Jag har nu:
*skrubbat min diskbänk och tagit hand om all disk
*pratat med tidningsbudet och fått dagens tidning gratis..hihi...
*läst dagens tidning + all reklam som kommit i veckan
*läst en miljon trådar på fl
*gått igenom hela inköpslistan till bebis
*gått igenom hela renoveringen av huset i huvudet
Nu tänkte jag:
*städa toaletten
*vattna blommorna
*käka frukost
*vänta på att sambon ska gå upp om sisådär en halvtimme
*vänta på att någon anna syltis vill komma hit å hänga med mig!
Förstår ni att jag borde sova?! hihi
Iallafall: God morgon på er!
Thulan: Haha, jag är fortfarande här... Får väl se om jag lyckas hålla mig vaken hela dagen! Vad gör du då?
Cia: Tråkigt med minus... Hoppas du mår okej ändå guman!
Jag har faktiskt sovit tre timmar nu...
Skrutt: Hur blir det med bilen? Hittat någon som ni gillar?
Jag bara längtar nu till att se vad sambon har att säga om oktober. Men om han blir redo kommer jag nog inte få reda på innan. Så jag får snällt vänta tills vi är där å se hur han känner!
elessario: nä, jag skrev inte att jag brydde mig särskilt. jag vet att det varierar så, men man blir ju så mycket mer peppad när det visar bara lite minus... sen är det tråkigt att det blir lite + men det är inget som bekymrar mig särskilt... så det var inget allvarligt problem, gumman!
elessario: Vi är förlovade sedan 2 år men har inga planer på bröllop. Än.... Vi vill båda två men det kommer bli någon enkel ceremoni sedan efter (om) vi får barn!
skrutt: jodå... kom hem nu å är jättetrött... kanske inte så konstigt..*ler*
Hur är dt själv?
Nu tror jag att jag ska gå å lägga mig... god natt syltisar!