Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Skrutt 83 skrev 2007-05-21 22:30:21 följande:
    Ja är det nåt jag kan så e det å va skengravid Ja förhoppningsvis kanske han till och med kan tänka sig en tjuvstart....pratade bebisnamn i säkert en timme igår innan vi skulle sova, han kom med massa förslag. *glad* Och han sa i framtiden så får du välja ett på riktigt...När är framtiden då sa jag...Ja om ca. 6månader eller så sa han.
    Du e inte galen...hade jag ägt en almanacka skulle jag gjort likadant!
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-21 22:45:45 följande:
     Lusse: Åhh vad kul! 6 månader är ju inte långt bort, det är ju vid årsskiftet! Tror det blir en tjuvstart för dig också! =) Vad kul att han var så engagerad i namnvalet! Ja man måste ju planera och lista saker när man är planeringsfreak! =D
    Nej sex månader är ju imorgon om man jämför med ett år Ja jag hoppas på en tjuvstart...men man vill inte hoppas för mycket och blir besviken.
    Ja han var faktiskt engagerad. Men jag kan ju säga att hans röst kommer inte väga tungt när vi ska välja namn....såvida vi inte ska ha en unge som heter Markus, Peter, Anna eller Malin
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-21 22:57:10 följande:
    Åh grattis! Sussa sött
    Fröken85 skrev 2007-05-21 23:03:38 följande:
    Ja jag vill eg. också ha en nyare bil än så men vi vill inte ta några lån när vi pluggar, får unna oss en fin bil i examenspresent istället Men fram tills dess behöver vi en bil vi kan storhandla , åka till brukshundklubben och så med....
  • enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-05-21 23:34:43 följande:
    lusse: Ja men då passar väl en 745 bra då. Vettiga priser, lätta att fixa själv om något går sönder, hyfsat billiga reservdelar, stooooooort bagage och väldigt praktisk. Men den är ju ful, men det får man ta! *ler*
    Ja det är bara att inse att den uppfyller alla våra krav just nu

Godmorgon alla Syltisar! Gör ni idag?
  • enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-05-22 14:56:00 följande:
    Ja då kan det ju va bra med en kombi till! Jag har precis gjort pannkakor som jag äter med hallonsylt. Ser hur pointsen rinner iväg men det e sååååå gott

Annars pluggar jag.....fast helt ärligt så upptar FL mesta av plugg-tiden!

Thulan: Välkommen hem
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-22 15:40:55 följande:
    Hej tjejer!Är nu hemkommen från jobbet Dagens symtom är:Mensvärk, trött och lite ont i svanken
    Välkommen hem för dagen Cia

Ja symptomen ja...när har du BIM? Utan att gå in på detaljer så fick jag tecken på mens imorse så vi får se när den kommer... sen har jag fått världens kramp i magen....känns som att nån kör in knivar lite här och var i områden mellan naveln och ljumskarna, hela vägen runt kroppen. Svårt att förklara...inte bara fram utan även bak över ryggen.
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-22 15:56:16 följande:
    lusse,BIM är inte förrän om en vecka, alltså nästa tisdag.Så egentligen borde jag väl inte känna av nåt redan nu?Kelso,Jag vet inte riktigt. Var ett tag sen jag pratade med sambon om det, men budet jag fick sist var dec-08 så det är lååång tid kvar.
    Hmm jag vet inte... Många som säger att dem hade fejksymptom och va skengrav. fick i sin tur knappt några symptom alls när dem väl blev gravida. Återstår att se om det stämmer
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-22 16:09:39 följande:
    lusse,Du anar inte vad jag hoppas innerst inne. Men jag vågar inte riktigt släppa fram all längtan nu, för jag vet hur besviken jag blir annars.
    jo en liten aning har jag *ler* Men jag kan tänka mig att längtan inte blir direkt mindre av att man kör avbrutet... Min standardreplik till vovven varje månad "Nähä, ingen lillebror idag heller..."
Svar på tråden SYLTFISK