Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Lusse: Ligger också i soffan och slappar, nice! Ja det är tråkigt att han är borta, tur att man har FL som sällskap, sen jobbar jag i helgen så den kommer nog gå rätt snabbt!

Ja 360 är snygg, kusinen har införskaffat en sådan. Kompisens dotter är 2 år och 3 mån. Ett RIKTIGT charmtroll, sonen är bara 3 v. De är verkligen bedårande och jag längtar så jag håller på att bli knäpp!

Låter ju jättebra med bilen, tycker ni ska slå till. Smart lösning med att ha bälte på Kenzo, de finns ju bälten som är jättebra och krocktestade!

Hehe, ja det är lätt att försäga sig, tror nog ens mammor förstår utan att man säger något!

Låter riktigt lovande!! Hoppas vi har samma tur! Åhh vad jag vill ha en mage i jul... *drömmer mig bort*

• Skrutt 83

Fröken: Ja ceroxen är nog ett väldigt bra val, den är jättefin! Ja hoppas verkligen att de läggs upp snart så man kan kika lite.. Läste här på FL att det skulle komma nån rutig och prickig. Annars får man väl kika in på Babyland Skrattande Ja det är ju faktiskt inte så långt kvar nu, ungefär så länge som vi skrivit i Syltfisk, coolt! Tänk om vi 3 får ungefär samtidigt, vad coolt det vore!

Vågen visade bara 56.1 imorse *glad* Ska försöka att inte äta så mkt skit i helgen. Får se hur det går Glad

• Skrutt 83

Fröken: Ja det vore så himla skoj!! Ingen fara, inte lätt att minnas allt som skrivs i denna tråd Skrattande Vägde 56.8 i måndags så det känns bra!

Lusse: Hehe ja det låter lite lustigt med rutor och prickar, mer som de äldre modellerna. Jag älskar jungle färgerna! Skulle vilja ha en jungle pink men kanske inte så kul till en grabb (känns som det är grabb det kommer bli för oss) Skrattande Men den vanliga och limen är ju också superfina! Lavan är också fin! Tror de är väldigt lika, är nog styret och vikten som skiljer. Kul att åka och kolla på bil Glad Ja Golf är nice, tipsa henne om Mazda3 också, riktigt fin och prisvärd!

Själv ska jag jobba i helgen och fira min moster!

• Skrutt 83

Fröken: Känner igen fenomenet! Skrattande Så är det alltid för mig! Kanske ska börja unna mig gottis på måndagar EFTER vägningen istället!  Hihi!

• Skrutt 83

Lusse: Nää det är ju sant, tror inte att sambon skulle gå med på det dock Skrattande Låter som jättefina färger, brun med sand låter som en riktig höjdare! Ja vill inte heller ha tillbaka de tygerna *huua*

Japp ge den en chans, den är verkligen prisvärd och pigg och rolig att köra, drar bara 0.69 blandad körning också! Hade sommarspecial så man fick tillbehör för 10000, vi ska plocka ut vinterdäck! *Glad* Förstår att du vill att hon ska köpa bil illa kvikt! Glad

Vi väntar besked från banken, hoppas det hör av sig snart för jag längtar efter att få köpa pärlan! Mamma och pappas bil gick sönder igår, stötdämparna/hydraliken har pajat så karossen är nere vid fälgarna, verkstaden hade tid 15/8 kul va?

• Skrutt 83

Lusse: Hehe, jag vet inte vad jag sett likheten nånstans Skrattande Fast de har inte varit lika flitiga i sitt trådskrivande! Glad

Hehe vad bra, tror hon kommer gilla den jättemycket. Andra bilar i samma stl är: Ford focus, citröen C4, Audi A3, Honda Civic, BMW 116 (tror jag den heter) Toyota Auris (nya corollan) Sen har ju även Nizzan och SAAB bilar i ungefär samma stl.

Ja sånna utgifter är inte skoj, därför blev vi så glada över erbjudandet! Vi lånar till allt utom kontantinsattsen på 33  000. Kommer kosta oss ca 2000 i månaden tycker det är ganska ok.. Känns på ett sätt dumt att köpa helt ny bil men har fördelar också m garantier mm. Sambon ska ju pendla mkt och sen ska vi ha bebis i bilen så känns hemskt viktigt att den är säker och vi hoppas kunna ha den LÄNGE!

Hehe han har inte sagt vilken färg som är favorit men har visat honom jungle lime och jungle och han gillade båda! Ja den bruna med sand bas blir ju hur läcker som helst med rosa detaljer till! Tänker så med jungle färgen med!

• Skrutt 83

Lusse: Nä jag tycker det är ok med 2000 kr det är ju 1000 kr var så det fungerar. Sen kommer ju tyvärr andra kostnader men det gör det ju för alla bilar! Ja de drar ju gärna iväg i pris, det var det som var toppen med sommarspecialen.. De är värda 7800 men vi får med dem samt -2200 på bilen. Ska försöka pruta lite också! Skrattande

Nissan Cashqai är cool det är en crossover lite som en SUV fast mindre. Likaså finns ju crossgolf! Ja det är toppen att det ej är airbag där, gör nog rätt att inte lita på att de är urkopplde! Tror den bilen blir toppen så får ni satsa på er SUV sen!

Ja det blir nog jordnära färger för oss! Elk är ganska fin också! Ja copper är fin, som sagt man får se vad som finns att välja på! Ha det så bra på jobbet, hoppas du kikar in en sväng sen igen! Kram

• Skrutt 83

Hej Syltisar!

Lusse: Tråkigt att det var en skitdag på jobbet Ledsen Måste vara jobbigt att släpa postsäckar i regnet! Ja de är jättefina! Adde gillade inte helles Qashqai, knäppisen! Planer för kvällen?

Cia: Skönt att det gick bättre med golfen, gröna kortet kommer du ro i land utan problem!
    Kul att bilen snart kommer. Vi ska köpa vår i veckan, längtar!

Yoyna: Kul att du kikade in, synd att jag missade dig.. Ja nu får ni bli klara där hemma så du kan hänga här lite oftare Flört Går det bra med renoveringen?

Svar på tråden SYLTFISK