Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

SYLTFISK

Nää tjejer jag är så trött att jag inte ens orkar sitta på FL. Knäppt va? Kikar in imorgon igen! Ha det så bra! Kram på er!

• Skrutt 83
    VIKT-LISTAN

Fröken85
    - startvikt v25: 66,1 - målvikt: 60 - vikt v28: 64.7 - totalt: -1.4
    Skrutt83 - startvikt v25: 57.4 - målvikt: 52 - vikt v28: 56.3 - totalt: -1.1
    Luscious - Startvikt v25: 74.3 - målvikt: 67 - vikt v27: 76.0 - totalt: +1.7
    Yoyna- Startvikt v25: 72 - målvikt: 65 - vikt v27: 68.5 - totalt: -3.5
  • Skrutt 83

Hej tjejer!

Så nu är viktlistan uppdaterad! Bra jobbat tjejer! Unnade mig lite gott idag efter vägningen så nu är det stikt igen, vill verkligen nå målet!

Yoyna: Fixade till din vikt på listan, hoppas det blev rätt!

Lusse: Du ska se att det kommer gå jättebra på vägningen imorgon, skönt med slappardag!

Fröken: Oj förstår att du måste vara supertrött, jobbigt när det inte går att somna.

Vad ska ni göra idag i regnet? Själv ska jag bege mig till Gröna Lund med jobbet och köra 5 kamp, vore toppen om det kunde bli lite bättre väder bara. Måste börja göra mig iordning nu men kikar nog in en snabbis när jag kommer hem! Ha det så bra tjejer! Kram

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Thulan: Ett STORT grattis till antagningen!!

Lusse: Grattis till fin-fint resultat på vågen! Superbra kämpat! Håller tummarna för att du kommer in snart!

Elessario: STORT grattis till antagningen du också!

Hoppas allt är bra med er, jag är helt slut, jobbat hela dagen och sen varit ute och sprungit 5 km. Idag fick jag lite panik för framtiden.. Vill ju så gärna starta i höst men är orolig för ekonomin.. Vi kommer få det körigt redan nu.. Men jag vill verkligen inte vänta.. Vi måste bara klara oss! Är rädd att sambon ska tveka bara just för ekonomin...

• Skrutt 83

Tack Lusse! Känns bra att jag har dig att nojja med! Håller med dig till 100 % offrar också gärna lite vardagslyx för att få en liten! Skrattande Som du säger så tror jag att allting löser sig, man lever ju efter vad man har! Fick bara lite panik idag när man kollade räkningar och sen när man tänkte på vad bilen kommer kosta och allt Förvånad Men men, det löser sig! Jag vill verkligen inte skjuta på bebis!

Hur mår kroppen nu? Är ÄL över? Graviditetssymtom? Flört

• Skrutt 83

Jo man kan ju faktiskt omprioritera en hel del! Vi kommer kunna åka och storhandla mkt mer nu när vi får bilen och det spar man faktiskt grymt mkt pengar på!

Vad skönt att det gått över nu, inte kul när de är så ömma. Spännande att se om tanten kommer som den ska eller om den lyser med sin frånvaro av en bra orsak Glad

Den 19/8 tar jag sista pillret! Så det är faktiskt inte så långt kvar, har snart bara 1 ½ karta kvar! JIPPI! Sen är det bara att hoppas på att sambon vill släppa soldaterna fria och skjuta skarpt Flört

Hur gör ni nu? Skyddar ni er fram till sept/okt?

• Skrutt 83

Ja jag håller också tummarna för att det går smidigt! Hihi ja det är riktigt nära nu, så spännnade!

Åhh vad spännande att ni kör oskyddat och vid ÄL också!! Förvånad Hihi! Skrattande Du ska se att det blir ett + på stickan fortare än väntat! När har du FUM? Håller tummarna för att du kommer slippa jobbig mensvärk.

Ja killar är så roliga, de verkar tro att man blir gravid bara de viftar m kallingarna medan vi oroar oss för om vi ens kan bli gravida. Skrattande

• Skrutt 83

Vad gulligt sagt Skrattande Han verkar verkligen längta efter liten nu! Jag har ätit i lite mer än 8 år, du då? Hoppas verkligen att kroppen kommer igång. Har redan kollat att OM jag har 28 dagars cykel och får ÄL direkt har jag det runt den 6 sept. Glad Håller tummarna för att ni sätter igång direkt då, om det inte redan är ett pyre på plats Flört

Nope ingen bil beställd ännu, får pengarna på tors så då åker vi direkt och beställer Skrattande

• Skrutt 83

Hehe ja vi hoppas på mycket "mys" då Skrattande Jag ska hålla tummarna för att ni får den perfekta presenten på födelsedag/årsdag!

Jag hoppas och tror att han mjuknat, han säger inget rent ut men pratat mkt mer om framtiden med barn och så. Jag hoppas verkligen att han är redo i augusti, kan verkligen inte vänta längre!

Ja det ska bli jättespännande att få bilen! Det tycker jag verkligen du ska göra så får du rapportera vad du tycker om den. Ska hålla tummarna för att de har öppet Skrattande

Svar på tråden SYLTFISK