Thulan skrev 2007-06-29 19:20:48 följande:
lusse: Det är bara bra med mig idag, hur är det själv? Jag ser fram emot en kväll alldeles ensam, ska faktiskt blir riktigt skönt Har laddat ner hela första säsongen av Greys Anatomy så jag har lite att göra Imorrn väntar handledarutbildning på körskolan. Vad har du för planer för helgen? Cia: Brukar du ha regelbundet mens? Har du kollat så att du har ÄL varje månad?
Har precis kommit hem från jobbet så nu blir det TV och lite fredagsgodis *fyy på mig* Sambon sitter okontaktbar och spelar sitt WoW så jag får mysa ensam...
Handledarutbildning - ska du handleda?? Imorgon ska en tjej titta på bilen så det blir upp och putsa på den....*hoppas*
Cia80 skrev 2007-06-29 20:18:24 följande:
Thulan,Sen jag slutade med pillrena så har min mens kommit på dag 29.Har inte kollat upp ÄL, men det är nåt jag känner av, så jag gissar att det är ÄLHar nu testat, men fick inget kontrollstreck. Så frustrerande!Ändå gjorde vi som man ska enligt bruksanvisning.Gick och köpte ett två-pack...samma sak igen! Så vi vet fortfarande inte. Har dock ett test kvar som vi troligtvis kommer använda imorgon, funkar inte det heller så ska vi gå tillbaks till apoteket. För nåt fel är det ju tydligen.
Hur gör du när du testar? Syns inget kontrollstreck är det ju oftast fel utfört...det bäst är att kissa i en mugg och hålla teststickan i där de agivna sekunderna.