• Frila2

SYLTFISK

Nej, inte att det är ett svårare beslut utan att det inte automatiskt blir så att folk fattar att ni hör ihop. Inte på det sättet som det automatiskt blir om jag och G har samma efternamn. Folk är lite tröga (jag också eftersom det tog låång tid innan jag fattade hur du kunde ha en fru *skäms*). 

• Frila2

Bra att du förstår vad jag menade. Blev lite nervös där.  

Ok, de tror att ni är släkt. Måste vara svårt för dem att rätta till det misstaget på ett bra sätt

• Frila2

Oj, grattis på födelsedagen! Ja må hon leva, jag må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år..... *sjunger mycket falskt men med inlevelse*
    Trist att ha prov på sin födelsedag..

• Frila2

Phu, vilket tur Då kan jag släppa det.
    Det är lätt att skriva någoting som missuppfattas (inte massuppfittas Generad som jag brukar skriva om jag skriver för fort) som om man pratade inte hade blivit så konstigt.  

• Frila2

Iof. men pratar du kan du snabbt förklara dig när du inser att det blir fel. Fast skriver man kan man ta en liten paus medan man funderar på formunleringen. Det funkar inte så bra irl direkt    

• Frila2

Presens: har du sett att det finns en hem till gården - tråd här på fl? Verkar mycket populär, 120 sidor hittills.

• Frila2

Imponerad! Borde gjort det, orkade inte. Har diskat 72000 glas och tvättat och vikt tvätt men mer än det blev det inte.
    Jag gör köttförsås och spagetti just nu, mycket avancerat.

• Frila2

Sitter och tittar på animalplanet, djurpoliserna i Houston. Förstår inte varför jag tittar på det, blir bara arg och ledsen.

• Frila2

Inga planer direkt. Sambon kommer hem från jobbet om en halvtimma ungefär. Sedan blir det kanske tv en stund. Ska hoppa in i duchen alldeles strax också.  

Vi har ett härligt schema denna veckan. Jag jobbade natt måndag och tisdag. Sambon var ledig mån och tis och jobbade istället ons och tors kväll. Sedan är han ledig helgen och jag jobbar fre, lör sön. För säkerhets skull gör vi tvärtom nästa vecka. Jag jobbar ons och tors. Han jobbar mån, tis, ons, fre, lör och sön. Han jobbar iof oftast korta kvällar och är hemma mellan 21:30-22:00 ungefär.

Var är din sambo då? 

• Frila2

Oj, vad tidigt du ska upp. Imorgon tänker jag sova lääänge. Vaknade av katterna som var helt vilda kl 06. Den stora katten på nästan 6 kg hoppade upp på dvd:n, vidare upp på tv:n sedan ett skutt upp på stereon och ett sista skutt upp på bokhyllan
     Skrikandes Jobbiga katt som kommer ha sönder alla våra prylar snart. Vi har inte råd att köpa en ny dvd, tv och stereo samtidigt för att han hoppar sönder dem. Gick inte och lade mig förrän 03 eftersom katten jävlades redan igårkväll/natt. Imorse gick jag upp och lade mig i soffan med vattenpistolen redo. Sedan sköt jag på honom varje gång han hoppade upp. Kl 9 gav han upp och kl 10 somnade han äntligen, och jag också. Han har inte hoppat mer idag men jag går runt med vattenpistolen ifall att. Han ska inte vinna detta.

Svar på tråden SYLTFISK