• Jag o mina killar

Jätte spindel

Jag är så less på dessa stora äkliga spindlar som vi har!
    Dom är ju enorma, ngn som vet vad det är för sorts spindel
    Har lite smått spindelfobi, men jag fann mig o la en krona brevid så man ser hur enorm dom är minst en meter mellan ögonen FörvånadFlört

(¯`°?.¸ ღ Stolt mamma till Emilღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Jätte spindel
  • Prinsessan Zelda

Vår katt äter också spindlar. ser hon en springer hon fram och bara äter upp den.  Sen hittade jag sonen (då runt 1 år) ätandes på en spindel en gång. Såg han åt på nåt och hittade ett spindelben i mungipan på han, ett ganska stort spindelben kan tilläggas, hua.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • ConcreteAngel

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!! åh fy vad äcklig

ha ha ha ha ha

• Jag o mina killar
    Prinsessan Zelda skrev 2007-04-24 11:41:58 följande:
    Vår katt äter också spindlar. ser hon en springer hon fram och bara äter upp den.  Sen hittade jag sonen (då runt 1 år) ätandes på en spindel en gång. Såg han åt på nåt och hittade ett spindelben i mungipan på han, ett ganska stort spindelben kan tilläggas, hua.
    Yack!
    (¯`°?.¸ ღ Stolt mamma till Emilღ ¸.?°´¯)
  • MrsNelson

för min katt kommer det naturligt, han äter även flugor, myggor, larver, skalbaggar, smulor och dammtussar!

• tjubanna

Jag håller på och flyttpackar här hemma och hittade foton på våra husdjur som vi hade i en annan lägenhet, de var ungefär som en tändsticksask i storlek och liknade den ts visar! Tyvärr har jag ingen scanner Jag hade en aning spindelskräck förut men sist jag var på semester på en liten ö i Thailand så fick jag en helt annan syn på dessa krabater. Där kryllade det av stooora, vackra spindlar och vi tog verkligen hänsyn till dem och duckade dagligen för deras nät.  Nu tycker jag mest att spindlar är fascinerande!

Just ´cause you ain´t paranoid, don´t mean they ain´t out to get you
  • tjubanna
    Bubu-spindel 0601 Jag har visat den tidigare i en liknande tråd. Vår vän på Koh BuBu. Så kanske ni inte tycker att era husspindlar är så stora  
    Just ´cause you ain´t paranoid, don´t mean they ain´t out to get you
  • Miot
    tjubanna skrev 2007-04-24 11:55:40 följande:
     Jag har visat den tidigare i en liknande tråd. Vår vän på Koh BuBu. Så kanske ni inte tycker att era husspindlar är så stora 
    UUUUUH!!!
  • Miot

Testar att klistra in en bild på en spindel jag hittade i vårt badrum för några månader sen. Om inte det funkar så finns den i mitt galleri under starka bilder, den såg inte ut som TS spindel, vet nån vad det kan vara för nån sort?
Svar på tråden Jätte spindel