• Kristin89

Vad har du på Ctrl + V nu?

Hittade en likadan gammal tråd som jag tyckte verkade rolig!
    Eller den dödar lite tid iaf

Alltså; vad har du på "ctrl" + "V" just nu?

• Svar på tråden Vad har du på Ctrl + V nu?
  • Heidi1

Först och främst måste du har plus.
    När du har skapat tickern på lilypie så längst ner på sidan du får upp med koderna, finns en ruta som det står "Image url" ovanför. Den koden kopierar du, den kan se ut så här: http : //b1.lilypie.com/FdQjp1.png (skippa mellanslagen runt :-tecknet)

Sedan går du till din presentation och i tredje raden med knappar (där du redigerar din presentation) så finns det en knapp med ett träd på, långt till höger i tredje raden. Klicka på den och klistra in koden som du kopierade. Klicka sedan ok så är det klart!

• Honeydew

turunen

Lita aldrig på nån som kan blöda sju dagar i sträck utan att dö.
  • Jag är den bästa mamman dom har

* BMD BF 21/2 ( försök 1 efter minsta killen, 1 dotter och 2 söner 1 MF)

mamma till tre 0212, 0408, 0701 Kanske en 08
  • hellgren

Var det mycket på rean? Du hade köpt jättefina saker

• Boothwalker

Ekorrfamiljen: Det är en lista på lappar vi klippte ut och la under tallrikarna på min systers (och hennes kompisars) studentfest. Så skulle man göra det som stod. (pratar alltså om mitt förra inlägg)

• Majbarnen

Tror vi mammor i dagens läge/situation mår
    ganska dåligt för allt man ska göra och hinna och orka och kunna....
    Trots att man har mängder av hjälpmedel
    Typ: micro, tvättmaskiner, videor, matberedare, bilar osv osv. Allt sånt där
    som varken din lilla rara Mommo eller min heller för den delen varken
    ägde eller kände till att de fanns eller skulle komma att uppfinnas.
    Tänk va de slet, men jag tror inte de "mådde" så dåligt som dagens mammor
    gör. Man ska räcka till överallt liksom
    Typ: fostra barn, jobba själva, vara smala, vara bra i sängen, fixa god mat med
    nya spännande recept, bjuda och umgås med vänner, sköta villor med
    tillhörande trädgårdar och strykhögar som tenderar att växa istället för krympa...
    Sen vill man ju ha tid över till TV, dator-surfing, snacka med någon vän i telefonen
    lite längre än 5 minuter eller maila med för den delen eller bara helt enkelt "vara"
    ibland utan att sno runt och torka snoriga ungar som man måste slå ner först,
    förhöra läxor, uppfostra den till vettiga människor - utan att gapa så alla grannar
    hör - för bra vill man ju att de ska bli.

Svar på tråden Vad har du på Ctrl + V nu?