• Kristin89

Vad har du på Ctrl + V nu?

Hittade en likadan gammal tråd som jag tyckte verkade rolig!
    Eller den dödar lite tid iaf

Alltså; vad har du på "ctrl" + "V" just nu?

• Svar på tråden Vad har du på Ctrl + V nu?
  • lollisen

Men hur ska jag kunna "ta ansvar" när soc säger åt mig att det kommer anses som samarbetssvårigheter från mitt håll och kommer ses som att jag hindrar pappan från att träffa sitt barn om jag sätter mig emot träffarna?
    Jag har gång på gång försökt prata med dem och sonens kontaktperson om detta, men de säger att inget kan ju hända eftersom kontaktpersonen är med vid träffarna.
    Om jag sätter mig mot träffarna, så kommer jag med stor sannolikhet inte att få EV eftersom jag är motvillig till umgänge osv, enligt soc själva. De tycker att jag verkar labil eftersom jag inte litar på deras omdöme och att jag verkar vara överdrivet orolig när jag är orolig då det faktiskt är en kontaktperson som övervakar träffarna...
    Detta är något som tär på mig, då jag verkligen blir orolig för sonen, vill inte att någon som är påverkad av något ska ta hand om honom! Jag själv dricker ingenting och skulle ALDRIG få för mig att ens dricka alkohol med sonen i närheten, barn behöver inte vara med om man skulle få för sig att dricka ett glas vin eller liknande... (Anser jag)
    Nu får jag inte ens vara med när kontaktpersonen och X hämtar sonen och KP lämnar sonen hemma hos mig efter träff, så nu kan jag inte ens få se ifall X är påverkad eller inte...
    Jag har enligt lag inte rätten att kräva drogtester av X, det har ingen. Det ska alltid ske i samråd eller på personers tillåtelse, har jag fått förklarat för mig. Så nu har jag inte rätt att kräva nått av pappan till mitt barn. Jag och min advokat har lämnat in papper till X ombud att vi önskar redovisning om rena urinprover, men X har inte utfört detta! Så nu kan vi iallafall i stort sett bevisa att han inte är ren, då han nekar att lämna urinprover, för vad har han att dölja? :?
    Man känner sig så jävla (ursäkta språket) maktlös när man inte kan se till sitt barns bästa, på det sätt man vill! :cry:

• Ankmor

Vem kan segla förutan vind?
    Vem kan ro utan åror?
    Vem kan skiljas från vännen sin
    utan att fälla tårar?

Jag kan segla förutan vind.
    Jag kan ro utan åror,
    men ej skiljas från vännen min
    utan att fälla tårar.

Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • ToZa

Je regarde la tv

On va au Kenya cet été :)
  • Sirlig

Anser du att du/ni har stabil privatekonomi?
    Har du koll på din/er ekonomi?
    Har du/ni en stabil buffert?
    Sparar du/ni? Till vad?
    Klarar din/er ekonomi av oväntade händelser, t ex om bilen rasar?

• Roisin Dubh
    Motsätta sig beslut eller öppet kritisera en moderator
    Att öppet motsätta sig moderatorns påpekande, tillsägelse eller varning anses trotsigt och leder till att medlemen får en varning, all sådant motsättande/kritik/överklagan ska göras direkt till redaktionen. Se överklagande här nedan. Kritik som framförs "öppet" mot en moderator pga av något agerande anses respektlöst och kränkande och strider därför både mot medlemsvillkoren och denna upprätthållningspolicy. "Öppet" innebär alla interaktiva tjänster där andra kan ta del av informationen, t.ex. forumsinlägg, gästböcker, dagböcker, presentation etc.

Hoppsan Skrattande
    ◄ ►
Svar på tråden Vad har du på Ctrl + V nu?