Vad har du på Ctrl + V nu?
Hittade en likadan gammal tråd som jag tyckte verkade rolig!
Eller den dödar lite tid iaf
Alltså; vad har du på "ctrl" + "V" just nu?
Hittade en likadan gammal tråd som jag tyckte verkade rolig!
Eller den dödar lite tid iaf
Alltså; vad har du på "ctrl" + "V" just nu?
ingenting ;)
Jag kan nog lugna dig med att när man undersöker en person av det motsatta könet så känns det inte så särskilt "speciellt"... Det brukar gå på ren rutin och vara snabbt avklarat
Ovanstående måste ha varit ett svar till någon här på FL
√
1795
An3202
mitt lösen ord till fl
Jo, tigern, vattenmelon är när man tar tex en flaska fylld till typ hälften vatten å bygger på lite slangar å gör ett hål för insug, sätter dit ett nät och låter röken gå igenom vattnet och sen ner i lungorna, för att dra det lite snabbt. Men det finns säkerligen många namn på detta..
Jo just det. En cigg mer eller mindre gör faktiskt stor skada för kroppen, det ökar riskerna btydligt för cancer, även om det är bara en gång i månaden, så farligt är det med tobak. Ingen propaganda alls, utan det är vad forskning kommit fram till än så länge. Jag är själv rökare, tyvärr. Så det handlar inte om att jag är "emot" rökning heller...
Och jo, man blir ju paranoid av att röka, behöver ju inte vara inrökt för det. Eller, man blir väldigt lättlurad vad det än är, man flummar ju iväg på helt snurriga saker...
Jag är emot legalisering av cannabis, eftersom det är en drog som är farlig vad du än säger...
Detta är visst ur en annan tråd om legalisering av cannabis bla bla bla..
Vill bara förtydliga att jag röker vanlig tobak, jag syftar alltså inte på att jag skulle röka cannabis!