Inlägg från: Roisin Dubh |Visa alla inlägg
  • Roisin Dubh

I just can't understand it...

TS tror på allvar att hennes förolämpningar och roliga fördomar får hennes situation att se bättre ut. Det här är humor.

◄ ►
  • Roisin Dubh

Personligen struntar jag fullkomligt i vilket märke som sitter sömmarna på kläderna jag bär. HM har sällan något jag gillar förutom barnkläder. Inte Lindex heller. Men då och då lyckas jag hitta plagg som jag kommer bra överens med och då bryr jag mig inte om vad de kostar eller vad de förvirrade modelejonen påstår vara "rätt". Jag följer min egen stil och struntar fullkomligt i om fler gillar samma kläder och råkar bära dem.

Jag är för tjock för att ha dålig smak.

◄ ►
  • Roisin Dubh
    reserverad skrev 2007-05-03 22:57:55 följande:
    Jag har kollat upp det hela nu och det handlar absolut om stoldgods. Ingen tvekan!
    Intressant. Själv ska jag kontakta skattemyndigheten och höra om det verkligen finns tillstånd att driva den där verksamheten utan momsregistrering. Det har jag väldigt svårt att tro.
    ◄ ►
  • Roisin Dubh
    hobnob skrev 2007-05-03 23:10:08 följande:
    Och den STORA frågan i ts är ju varför "90% av svenska befolkningen skall envisas med att ha likadana kläder". Men någonstans på vägen så vrider TS till det och vill få det att låta som att hon egentligen bara värnar om alla små stackars barnarbetare och miljön.
    Och det hela utmynnar i att hon och hennes syster kränger kläder på nätet under suspekta former.
    ◄ ►
  • Roisin Dubh

Visst får man spekulera kring näringsverksamhet. Det är inget riktat mot person utan något som bedrivs kommersiellt och är intressant för allmänheten att diskutera. En oofentlig blogg på nätet där kläder säljs kan kritiseras och ifrågasättas vilken dag som helst.

◄ ►
  • Roisin Dubh

oofentlig Offentlig såklart.

◄ ►
  • Roisin Dubh

Har man rent mjöl i påsen kan man när som helst besvara kritiken och bevisa att verksamheten man bedriver är laglig när detta ifrågasätts.

◄ ►
  • Roisin Dubh
    Glas skrev 2007-05-04 18:00:17 följande:
    Ja, det är ju baksidan av att ha "unika" kläder och inte vara mainstream... finns bara ett eller ett fåtal av varje plagg, är det klart att folk gör vad som helst mot andra (exempelvis clowner) för att få tag i dem... Så! Ännu ett argument för H&M, lindex och KappAhl - för den personliga säkerheten
    Man kanske ska ringa och varna di Leva också? Skrattande
    ◄ ►
Svar på tråden I just can't understand it...