I just can't understand it...
Den här är också ganska snygg. Och originell inte att förglömma!
www.escapade.co.uk/ProductImages/Category_26/u38-44c.jpg
Den här är också ganska snygg. Och originell inte att förglömma!
www.escapade.co.uk/ProductImages/Category_26/u38-44c.jpg
Vill ni höra något spännande?
Jag är fet och har faktiskt en undersköterskeutbildning i bagaget?
Om det är dessa faktorer som förhindrar mig att spöka ut mig i clownblusar eller tantklänning med paljetter så tackar jag min lyckliga stjärna för detta.
Till på köpet råkar jag vara 35 år men inte ens detta faktum får mig att tråna efter tantmodet.
För det är trots allt bara kläder. Och alla har vi olika smak. Det är många som skulle skratta åt de kläder jag gillar. Kalla dem för Halloweenkostymer t.ex. 
Fast jag kan erkänna att jag ofta ifrågasatte varför pappa hade den där fula skjortan på sig. Men jag var tonåring då så det är förlåtet. ![]()
Hmm, jag vet inte riktigt om den där ursäkten verkligen var en ursäkt men det är strunt samma. Jag bryr mig nämligen inte om vad du tycker om vare sig min vikt , min ålder eller något annat. Vill du använda fåniga personangrepp i diskussion får det stå för dig.
Men när det handlar om kläder förbehåller jag mig rätten att skriva att jag tycker något är fult utan att någon tar illa upp och drar in person i diskussionen. Skyll inte detta på mig, tack!