I just can't understand it...
TS tror på allvar att hennes förolämpningar och roliga fördomar får hennes situation att se bättre ut.
Det här är humor.
TS tror på allvar att hennes förolämpningar och roliga fördomar får hennes situation att se bättre ut.
Det här är humor.
Personligen struntar jag fullkomligt i vilket märke som sitter sömmarna på kläderna jag bär. HM har sällan något jag gillar förutom barnkläder. Inte Lindex heller. Men då och då lyckas jag hitta plagg som jag kommer bra överens med och då bryr jag mig inte om vad de kostar eller vad de förvirrade modelejonen påstår vara "rätt". Jag följer min egen stil och struntar fullkomligt i om fler gillar samma kläder och råkar bära dem.
Jag är för tjock för att ha dålig smak. ![]()
Visst får man spekulera kring näringsverksamhet. Det är inget riktat mot person utan något som bedrivs kommersiellt och är intressant för allmänheten att diskutera. En oofentlig blogg på nätet där kläder säljs kan kritiseras och ifrågasättas vilken dag som helst.
oofentlig
Offentlig såklart.
Har man rent mjöl i påsen kan man när som helst besvara kritiken och bevisa att verksamheten man bedriver är laglig när detta ifrågasätts.
Jag är lite orolig för att det någonstans ligger en kidnappad, rånad och naken clown som saknar sin outfit.