Inlägg från: reserverad |Visa alla inlägg
  • reserverad

I just can't understand it...

Roisin, gor det! Vart anmaler man webshoppar som saljer stoldgods i Sverige? Polisen eller?

• reserverad

TS, vart tog du vagen? Sitter du i krissamtal med syrran eller?

• reserverad

Nyfiknaflickan, det verkar inte battre. Jag tror att det finns ett par smatjejer som tror att de ar stora affarskvinnor som inte kommer att kunna sova inatt. Och en syrra som forbannar ts for att hon anklagade hela Sverige for att sakna stil.

• reserverad

Kaxet, jag tror hon saljer stoldgods pa sitt "foretag". Och vi vet alla att det ar en lukrativ bransch.

Lill Ja, vad underbart det maste vara att slippa bry sig! *avis*
    Jag kopte ocksa en Fjallraven i vintras, undrar om folk skrattade at mig pa gatorna i stan? Eller vanta, det var nog ingen som orkade bry sig om vilket marke min jacka hade! Folk har nog med sitt eget tror jag bestamt.

• reserverad

SolochSno, om det inte ar kopior sa ar det utan tvekan stoldgods!

Tank lite: Vilken "fabriksagare" saljer klader? Ingen! Det ar Chloe som bestaller kladerna och sedan distribuerar ut kladerna till "fina" affarer.

Och om den har "fabriksagaren" saljer klader, 2-3 stycken i taget, sa betyder det att han stjal dom fran Chloe & company och sedan saljer vidare till typer som ts.

Sant ska stoppas for det ar inget annat an stold!
    Jag har pratat med personer som vet vart man kan gora en anmalan mot "foretaget" och det ar ingen tvekan om att det inte ar stoldgods! Savida inte ts ljuger om att det inte ar kopior da. For det ar fullt mojligt att "Amoi" ljuger och sager att de ar akta fast de inte ar det. Men det ar ocksa olagligt...

Sa det finns bara tva slutsatser att dra har:

Stoldgods eller kopior.

Och arligt talat, tror ni att Marc Jacobs, Chloe m fl saljer sina klader till nagon som ts? Nej, sjalvklart inte! Kladerna gar ut till exklusiva affarer. Inte nagon som koper 2-3 stycken har och dar och sedan saljer dom pa internet i en blog! Kom igen, smartare an sa ar ni!

• reserverad

Nyfiknaflickan, det forvanar mig inte det minsta att kladerna ar borttagna. Arendet borde ligga hos polisen just nu for vad var kara ts gor ar OLAGLIGT. Tyvarr for henne sa kan de inte dolja sparen sa latt dock sa att bara slacka ned hemsidan lar inte hjalpa sa mycket.

Men jag ar nyfiken ts, om du inte hade nagot att vara radd for och jag var helt ute och cyklade nar jag anklagade dig for olagliga affarer som du sa, varfor har du slackt sa gott som slackt ned hemsidan nu???

• reserverad

Vi kanske tittar for att se vad ni haller pa med, tankt pa det daaarling? De flesta kladerna ar skitfula men jag har varit tvungen att titta ett antal ganger for att komma underfund med vad ni gor och for att kunna beratta for de som har intresse av era olagligheter. That's why. Och de flesta andra har nog tittat for att se vad 17 allt handlar om. Den intressanta fragan ar ju hur manga som har bestallt nagot de sista dagarna, inte hur manga som har tittat in.

Och intressantare an sa ar ju att ni "uppdaterar" och "far nya leveranser" just nu. Tror du att vi gar pa det?

Snart far ni kara Fl:are se nar hemsidan inte finns kvar alls men ateruppstar med en snarlikt namn. Det ar sa de som sysslar med brottsligheter brukar gora namligen.

• reserverad

MiamiVice, nej tror du det?

Enligt ts uppdaterar de bara och vantar in nya klader for de gamla tog slut dagen efter den har traden skapades. *host host*

• reserverad

Olagligheter ar forklaringen Roisin. Fast det visste vi ju redan!

• reserverad

Btw, det kan ju inte finnas nagon som tvekar langre om att vad ts haller pa med ar olagligt. Varfor skulle hon annars ta bort allt pa bloggen och slacka ned auktionerna?

Det ar alltid lika kul att ha ratt!

• reserverad

Kriminella brukar inte sluta sa latt.

• reserverad

Undrar jag med. Hon lovade ju att aterkomma med den nya adressen.

Svar på tråden I just can't understand it...