• Anonym (nöjd)

kvinnlig utlösning!!!

Måste bara dela med mig av vad som hände i natt.. Jag (kvinna) fick utlösning. Vaknade vid tretiden o va otroligt kåt. Tog min lilla rosa favorit o det dröjde inte länge förrän jag va nära- strax därefter föjlde en helt fantastisk orgasm, som tog mej till himmelriket. Dessutom så sprutade jag .. hihi.. Jag har aldrig haft svårt för att få orgasm, men detta var något i hästväg. Det var så skönt att jag inte kunde sluta ... så hände det igen ....

Någon mer som varit med om detta tidigare??

kram

• Svar på tråden kvinnlig utlösning!!!
  • Anonym

Jag har hört många killar säga att de tycker att det är skitäckligt med fontänorgasmer...Själva då..som kleggar ner varenda gång det går för dem...

• Jan 39

Jag har varit med om detta flera gånger då jag stimulerat tjejen och då det händer känner man sig extra lyckad som älskare

.

• Anonym

får det varje gång vi knullar gött

• Mamsis

*skrattar* Killar som tycker det är äckligt med fontäner...
    Ska DE säga liksom!

• Anonym (kille)

jag älskar när tjejen blir RIKTIGT våt, hon får gärna sitta gränsle över mig när jag slickar henne, o kunde hon få en fontänorgasm skulle jag bli ännu kåtare.
    älskar verkligen smaken av fittsafter..

• Anonym (nöjd)

Inte nöjd mer

Jag tänker ALDRIG mer få en orgasm tillsammans men min man...
    Vi hade äntligen sex med varandra och jag som övat upp mina fontäner blev så lycklig när jag kände att det var på väg. När jag väl kommer så hoppar mannen ur sängen och skriker ut hur äcklig han tyckte jag var...
    känner mig så liten nu. Precis som andra har skrivit innan så "vad kan han säga om en saken som sprutar ner mig varje gång"

besviken..

• Anonym (kille)

shit vilket as. även om han inte gillar det så är det helt fel att visa det på..
    skratta åt hans snopp o säg att den är liten eller konstig får han känna hur det känns :P

• Anonym

Förstod han att det var en fontänorgasm då, och inte att du kissade på honom?

Svar på tråden kvinnlig utlösning!!!