• Anonym (nöjd)

kvinnlig utlösning!!!

Måste bara dela med mig av vad som hände i natt.. Jag (kvinna) fick utlösning. Vaknade vid tretiden o va otroligt kåt. Tog min lilla rosa favorit o det dröjde inte länge förrän jag va nära- strax därefter föjlde en helt fantastisk orgasm, som tog mej till himmelriket. Dessutom så sprutade jag .. hihi.. Jag har aldrig haft svårt för att få orgasm, men detta var något i hästväg. Det var så skönt att jag inte kunde sluta ... så hände det igen ....

Någon mer som varit med om detta tidigare??

kram

• Svar på tråden kvinnlig utlösning!!!
  • Anonym (nöjd)

till Anonym inlägg 20:

Jag hade pratat lite med honom tidigare, om att jag "kommit på" hur man får en f-orgasm...HUr skönt det var osv.. nu efteråt(nåågon timma sen) har jag försökt prata med honom, men han vill inte förstå. tyckte det var supervidrigt.

• Anonym (tråkigt)

Jättetråkigt att din man reagerade på det sättet. Hur reagerade han innan du fck fontänorgasm med honom, var han positiv då? Var han beredd på att du skulle testa att få en tillsammans med honom?

Kanske kom det som en väldig överraskning för honom, dels kanske han inte var beredd på att det skulle ske och dels kanske han inte var beredd på hur en fontänorgasm är. Han kanske hade väntat sig något annat?

Kanske behöver han lite tid på sig att smälta det här, innan ni kan sätta er ner och prata om det här tillsammans. Förhoppningsvis inser han att det inte finns något vidrigt i en kvinnas orgasm, oavsett om det är en fontän eller "vanlig". Kanske skulle du ge honom lite internetlänkar att läsa på?

• Annika 1983

vilken taskig man som bara for undan ska du göra likadant när han sprutar på/i dig?

Jag hade nog tyckt att det skulle va lite obekvämt att få när man är med en kille. Det sprutar ju inte lite hihihi. Fick också min första igår och blev överaskad över hur mycket som kom hahaha.

Trist att behöva avbryta för att det blir plaskvått eller för att gå upp och torka av.
    Jag är nästan glad att jag fick min första med mig själv så jag vet vad som gäller haha.

* Kram *
  • Anonym (nyfiken)

Hur gör man för att få sån utlösning??

• Noning

Jag brukar få det med min pojkvän ganska ofta=) jag har sprutat ner hans mage.. hihi =)

• Anonym

Killar kan också få fontänorgasm! Jag har fått det en massa gånger..

• Anonym

min man tycker om att jag gör det varje varje gång vi har samlag men jag får det utan att rör i mina klitoris ,jag får det bara vid in och ut .

• Dark Intentions

Anonym (nöjd) skrev 2007-05-04 19:27:53 följande:

Inte nöjd mer Jag tänker ALDRIG mer få en orgasm tillsammans men min man... Vi hade äntligen sex med varandra och jag som övat upp mina fontäner blev så lycklig när jag kände att det var på väg. När jag väl kommer så hoppar mannen ur sängen och skriker ut hur äcklig han tyckte jag var...känner mig så liten nu. Precis som andra har skrivit innan så "vad kan han säga om en saken som sprutar ner mig varje gång" besviken..
    [/citat]

Fy vad elakt!
    Han kanske inte vet så mycket om det?
    Jag är glad att min sambo gillar det, annars skulle jag nog också känna mig liten. Första gången var otroligt pinsam!
    Anonym skrev 2007-06-03 14:31:44 följande:
    [citat]
    Killar kan också få fontänorgasm! Jag har fått det en massa gånger..
    How the hell do you do it?!
    Jag vill ge min kille en sån!
  • Dark Intentions

Oj, blev med i citatet!

Fy vad elakt!
    Han kanske inte vet så mycket om det?
    Jag är glad att min sambo gillar det, annars skulle jag nog också känna mig liten. Första gången var otroligt pinsam!

Svar på tråden kvinnlig utlösning!!!