• Anonym (nöjd)

kvinnlig utlösning!!!

Måste bara dela med mig av vad som hände i natt.. Jag (kvinna) fick utlösning. Vaknade vid tretiden o va otroligt kåt. Tog min lilla rosa favorit o det dröjde inte länge förrän jag va nära- strax därefter föjlde en helt fantastisk orgasm, som tog mej till himmelriket. Dessutom så sprutade jag .. hihi.. Jag har aldrig haft svårt för att få orgasm, men detta var något i hästväg. Det var så skönt att jag inte kunde sluta ... så hände det igen ....

Någon mer som varit med om detta tidigare??

kram

• Svar på tråden kvinnlig utlösning!!!
  • Anonym (nöjd)

han vet tillräkligt mkt om det, vad det inebär osv..har förklarat för honom, visat sidor på internet som beskriver "fenomenet" men han vill inte förstå ändå!

pratade om det senast idag...att jag känner mig ledsen över hur han reagerar och tt han inte vill att jag får det tillsammans med honmm...

• Anonym (Fontänen)

Dark Intentions skrev 2007-06-03 17:40:05 följande:

Anonym (nöjd) skrev 2007-05-04 19:27:53 följande:How the hell do you do it?!Jag vill ge min kille en sån!
    Okej så här gör du!

1. Inhandla glidmedel / smörj in din mans ollon samt dina fingrar
    2. Dra ned förhuden så att ollonet är blottat
    3. Smek ollonet med fingrarna tills det går för honom, krama ollonet, smek det med runda cirkeldrag..

Om utlösningen som kommer är vit och seg då har ni misslyckats det är "bara" en vanlig utlösning. Om utlösningen är genomskinlig och och sprutar och sprutar ut då är det är fontänorgasm.

Ett tips är att göra det i duschen första gången om man inte vill byta täcken o lakan efter lekstunden är slut

Lycka till!
  • Dark Intentions

Ah tack!
    Ska testa så fort jag får chansen!

Om detta fungerar så byter jag gladeligen sängkläder

Kan man börja med ollonbehandlingen mitt i en avsugning tex. då han redan är kåt?

Spännande!

• Anonym (Fontänen)

Dark Intentions skrev 2007-06-07 23:36:03 följande:

Ah tack!Ska testa så fort jag får chansen!Om detta fungerar så byter jag gladeligen sängkläder Kan man börja med ollonbehandlingen mitt i en avsugning tex. då han redan är kåt?Spännande!
    Du kan ju testa först utan suga honom. Om ni får till det är det ju bara att testa vidare i olika varianter...

Lycka till!
  • Anonym

Ja det händer mej ofta 70-80 % av gångerna jag har sex med min man. Ibland flera ggr på rad också. Har aldrig haft orgasm problem & denna konskap har kommit de senaste 3 åren.

• Anonym (nöjd)

Grattis till alla er som lyckas, och som får det tillsammans med era män. Jag själv får fixa det på egen hand. Här har inte skett någon förändring i mannen syn på min njutning.. Visst han vill jag ska njuta, men tydligen inte fullt ut. Funderar starkt på om det är så här jag vill ha det resten av mitt liv, visst, en fontänorgasm är inte allt men ska jag verkligen behöva gå omkring och känna mig äcklig?!?!

vill gärna testa det där med manlig fontänorgasm, men vet inte? varför ska han få det ännu skönare?

kram

• engdahl

Tycker ändå att han är tjurig som inte köper att du har kapaciteten att få fontänorgasm. Det borde han fan vara glad för. Hoppas att det ordnar sig med tiden *kram*

• Anonym (kille)

Måste bara fråga: hur känns denna utlösning? är det som en vanlig orgasm eller? *nyfiken*

Anonym (Fontänen) skrev 2007-06-07 18:22:09 följande:

Dark Intentions skrev 2007-06-03 17:40:05 följande:
    Okej så här gör du!1. Inhandla glidmedel / smörj in din mans ollon samt dina fingrar2. Dra ned förhuden så att ollonet är blottat3. Smek ollonet med fingrarna tills det går för honom, krama ollonet, smek det med runda cirkeldrag..Om utlösningen som kommer är vit och seg då har ni misslyckats det är "bara" en vanlig utlösning. Om utlösningen är genomskinlig och och sprutar och sprutar ut då är det är fontänorgasm.Ett tips är att göra det i duschen första gången om man inte vill byta täcken o lakan efter lekstunden är slut Lycka till!
  • Anonym (kille)

Ska man bara fortsätta att massera ollonet när man känner att man är på väg att komma eller...?

• Anonym (Fontänen)

Anonym (kille) skrev 2007-06-08 14:57:36 följande:

Ska man bara fortsätta att massera ollonet när man känner att man är på väg att komma eller...?
    Japp, precis!. Det är svårt att beskriva känslan som känns. Men det kan kännas lite obehagligt eftersom att man skall smeka ollonet ganska kraftigt med fingrarna. Du märker om du får en fontänorgasm eller en vanlig. Om du lyckas få en fontänorgasm kommer du att SPRUTA MASSOR med genomskinlig vätska, om du fortsätter smeka så kan du få fler fontänorgasmer efter varadnra. och inte bara komma några "skvättar" med "bara" sperma. Då har du
    misslyckats..

Glöm inte, massor av glidmedel!

LYCKA TILL!

Hoppas några lyckas!
  • Anonym (beskrivnin)

Hej
    Kan du beskriva med vad du menar med cirkel rörelser och med fingrarna... Hänger inte med tycker att det är lite motsägande.
    krama och smeka samtidigt hur håller man handen oavnför och fingrarna neråt mot ollonet eller ?

• the lost little star

nej men fy va elakt av killen att bara springa iväg och skrika "va äckligt". gör samma sak med honom så kanske han fattar hur det kändes för dig. om han kommer på/i dig, hoppa undan och gnäll hur äckligt det är.

eller fråga han hur han skulle känna sig om du skulle springa iväg varje gång han kommer.

fontänorgasmer som är så sköna. har bara lyckats 2 ggr. har otroligt svårt att slappna av pga skadad rygg.

• Progressiv
    Anonym (nöjd) skrev 2007-05-02 07:23:42 följande:

Måste bara dela med mig av vad som hände i natt.. Jag (kvinna) fick utlösning. Vaknade vid tretiden o va otroligt kåt. Tog min lilla rosa favorit o det dröjde inte länge förrän jag va nära- strax därefter föjlde en helt fantastisk orgasm, som tog mej till himmelriket. Dessutom så sprutade jag .. hihi.. Jag har aldrig haft svårt för att få orgasm, men detta var något i hästväg. Det var så skönt att jag inte kunde sluta ... så hände det igen ....

kram

• Anonym (Mystique.)
    Anonym (nöjd) skrev 2007-05-02 07:23:42 följande:

kram

Både ja och nej.
  • Anonym (ovanligt?)

Att en kvinna får sprut o fontänorgasm är väl inte så vanligt?

• Benhard
    Anonym (nöjd) skrev 2007-05-04 19:27:53 följande:

Inte nöjd mer

Jag tänker ALDRIG mer få en orgasm tillsammans men min man...
    Vi hade äntligen sex med varandra och jag som övat upp mina fontäner blev så lycklig när jag kände att det var på väg. När jag väl kommer så hoppar mannen ur sängen och skriker ut hur äcklig han tyckte jag var...
    känner mig så liten nu. Precis som andra har skrivit innan så "vad kan han säga om en saken som sprutar ner mig varje gång"

besviken..

Vilken jävla loser! Som kille är väl det det häftigaste man kan vara med om med sin tjej!Tungan ute Han borde hålla käften och smakat istället!Flört

Var stolt, du kan något som inte alla kvinnor kan! Grattis till dig!Solig

• Gaskarl
    Anonym (nöjd) skrev 2007-06-08 07:56:12 följande:

Grattis till alla er som lyckas, och som får det tillsammans med era män. Jag själv får fixa det på egen hand. Här har inte skett någon förändring i mannen syn på min njutning.. Visst han vill jag ska njuta, men tydligen inte fullt ut. Funderar starkt på om det är så här jag vill ha det resten av mitt liv, visst, en fontänorgasm är inte allt men ska jag verkligen behöva gå omkring och känna mig äcklig?!?!

vill gärna testa det där med manlig fontänorgasm, men vet inte? varför ska han få det ännu skönare?

kram

Tjurgubbe till man, men alla är olika.. Jag har varit med om ett par fontänkvinnor, det är ju så härligt. Jag tog emot spruten både i mun och ansikte.. Underbart.
Svar på tråden kvinnlig utlösning!!!