Phil o Teds syskonvagn del 6
Jag ansluter mig till den nya tråden jag med.
Tjusigt Asereht
Jag ansluter mig till den nya tråden jag med.
Tjusigt Asereht
Jag kom på en liten sak nu. Jag beställde ju en hangbag från PW och den skulle vara svart, den jag fick var svart/grå. Jag är inte helt säker men jag tror att jag har sett en helsvart på bild någon gång..
Ni andra som beställt hanbag i svart, är era helsvarta eller svart/grå som min?
Lokatt: Min är nog tvärt om faktsikt. Om jag förstå allt du menar rätt
lokatt: Jag har slängt in en bild på den nu. ligger under starka.
lokatt: åh, nu är jag trött. Läste först att du hade beställt en svart men såg nu att det var en grå. då var det ju inget konstigt om din var annorlunda.
Lindadjo: Hehe, jodå jag gillar den ändå Även om det iof hade vart snyggare med helsvart.
Lokatt: Vad bra Jag har ju haft den i en vecka nu men inte ens tänkt på det tidigare att det kanske inte skulle vara så.
Asereht: Åh, okej. Jo men klart att det är så, att den är gjord för den svarta. Så långt tänkte inte ens jag
Jo, jag tycker oxå att det är lite fel att kalla den svart när den inte är helsvart. Egentligen hade jag nog velat ha en grön hangbag men jag hittade inte det någonstans och du la ju beslag på den på tradera innan jag ens fick syn på den
Lokatt: Jo jag hade gärna haft en grön. Den röda är säkert röd/grå med tanke på att vagnen är det.
Man kanske skulle göra ett nytt försök till att hitta en grön ^^
Fast det får nog räcka med köp till vagnen på ett tag för mig, min pojkvän blir snart galen Idag gick jag ju liksom och köpte en syskonsits fast vi bara har ett barn
Lokatt: Hehe, okej ^^
Jo, kanske det I den affären jag köpte min vagn sa han som jobbar där iof att han skulle se om han kan ta in hangbags för han tyckte att min var så smart när han såg den
Han kanske kan ta in några med lite färger då.