Inlägg från: stinamaria |Visa alla inlägg
  • stinamaria

Phil o Teds syskonvagn del 6

Asereht: Jaha, okej. Hehe, det kan inte vart länge den fick stanna hos dig då

Jag tittade på en sida från usa som någon (kan det har varit du?) i denna tråden tipsade om men när jag mailade så sa dom att dom inte skickar till sverige längre och jag kände inte till några andra sidor.

• stinamaria

Är det någon som har länken till bilden på GT-modellen?

• stinamaria

Asereht: Nä, jag gillar inte heller hjulen på den nya. Men varukorgen ser ut att vara bättre, ser inte ut som att den släpar i när man går upp för en trottoar.

• stinamaria

Lindadjo: Har problemet med att varukorgen släpar i försvunnit helt sen du sydde fast kardborrebandet? Funderar på om man kanske ska göra det

• stinamaria

zera & lindadjo: Jag jag ska nog göra det. Sydde ni för hand eller med maskin? Hur långt kardborre använde ni och hur högt upp satte ni den?

• stinamaria

KaiN: Jag köpte min i sverige. Du kan beställa den på www.bariallt.se om du inte bor i göteborg och kan ta dig till butiken. Jag har fått väldigt bra priser där, sparade 1000 kr på vagn och syskonsits och han har själv sagt att det går att pressa priserna i små butiker efer att jag sa att det går att köpa den i england billigt så jag rekommenderar verkligen den affären. Hur trevliga som helst oxå :)

• stinamaria

KaiN: Gör det Han har frågat mig om jag sett vagnen billigare någonstans i sverige och vad den kostar i england. Jag misstänker att han vill sätta ett så lågt pris som möjligt så att folk vill köpa där istället för i england.

• stinamaria

Ankiz: Babytravels lilla lift ska tydligen passa. Men jag har inte provat själv. Om det är varmt så kan du ju annars bädda direkt i vagnen med en filt eller så.

Svar på tråden Phil o Teds syskonvagn del 6