Inlägg från: stinamaria |Visa alla inlägg
  • stinamaria

Phil o Teds syskonvagn del 6

asereht: Ja, varför kan man inte vara rik? hehe
    Jag misstänker att skötväskan i beach lime kommer bli svår att få tga i och det priset för den på tradera är ju helt okej. Undra om man kan fixa fram lite pengar. haha
    Frågade min pojkvän men han sa att pannierbagsen är ju bra och jag sa att dom inte passar på uj men då sa han bara att det går säkert att få fast på något sätt. haha

• stinamaria

asereht: ja, det kan jag ju göra. gör det med en gång

• stinamaria

Lindadjo: Va, gör dom? Det finns möjligen inte beach lime? ^^

• stinamaria

lindadjo: nejmen! vad är det du skriver? har du inte koll på allt som finns inne ännu??

Du får jättegärna kolla det i morgon

• stinamaria

modestyclara: Jag kanske ska gå och kolla på oth-skötväskorna innan jag bestämmer mig för om jag ska ha en sån då. Haha, sen kanske det inte är smart att köpa en i samma färg som min klädsel om jag skulle få för mig att köpa en till klädsel. Kanske bättre att ha typ en svart väska som passar allt.

• stinamaria

Kryckan: Jag har midjeväskan och tycker att den är jättebra! Jag kommer troligvis att sälja min p&t nnu när jag köpt en Uj istället men jag kommer behålla midjeväskan ändå

• stinamaria

modestyclara: Hur mycket sålde du din vagn för? Du har en sport va? Jag ska ju sälja min e3 snart.

• stinamaria

Linah: var det en e3? vad fick du för den? Vet inte riktigt vad jag ska ta för min..

• stinamaria

Linah: Ja, det var ju bra. vad hade du för tillbehör till den?

Svar på tråden Phil o Teds syskonvagn del 6