Phil o Teds syskonvagn del 6
Hej!!
Nån som vet??? Ifall jag köper ett double me up kit med coccon från pramworld, får jag det enkla eller dubbla regnskyddet med då? Vill ju ha det dubbla. Hej så länge!!
Hej!!
Nån som vet??? Ifall jag köper ett double me up kit med coccon från pramworld, får jag det enkla eller dubbla regnskyddet med då? Vill ju ha det dubbla. Hej så länge!!
Sitter i valet o kvalet vilken färg jag ska beställa... känns som jag gillar alla. Den gröna är fin, men kanske blir smutsig lätt. Vi bor på landet med många leriga grusvägar och annat smått o gott. Sambon tycker blå är fin, jag ändrar mig från dag till dag.... Måste beställa idag helst.
Vad har ni köpt, dubbelt eller enkelt uv skydd? Bebis kommer i augusti, så sommaren är ju nästan slut syskonet är då 21 månader och kommer kanske inte åka så mycket vagn efter vintern? jag har knappt använt det som satt på emmaljungan mer än när hon var liten o låg ute och sov. Men med det enkla så har jag ju ett lite smidigare sen när bebis sover själv ute i vagnen. det måste väl gå att ha ett vanligt nät över liggdelen nere när bebis åker där? Om det är mycket flugar el getingar. Finns knappt några mygg där vi bor, men många flugor.
Låter det rimligt, mot vad ni betalat?
Double me up kit med cocoon, pannier, enkelt uv, väska att hänga på styret (typ midjeväska) 6900 kr inkl frakt.
Pramworld
Jag ska nog köpa en blå iaf, men jag hoppas den är rätt färgåtergiven på bilderna, nån som vet???
Behöver man köpa sovsäcken? Har ni köpt den eller sytt egna? Bebisen i coconen måste väl klara sig bra med filtar? Min tjej har aldrig haft nån "sovsäck" el åkpåse. Vi har haft filtar o sånt.
Ja en åkpåse kan man ju köpa nån billigare variant om behovet uppstår. Till vintern kanske man inte vill ha coconen längre, ifall det blir trångt med vinterkläder osv.
Hej svej!!
Jag tycker att färgen blue camo är skitsnygg, och upptäckte till min förvåning att england inte tar in eller säljer den. Är det någon som vet om det finns något annat EU-land som säljer phil&Ted till bra pris. Tex tyskland?? Hojta till om ni vet eller hittar något!! Dom säljer den på barnens hus här, men då kostar den och de tillbehör jag vill ha närmare 9000
Nina