Phil o Teds syskonvagn del 6
Jo...jag har sett liften irl och den är väldigt liten, men jag beställde en iaf, köper en åkpåse frammåt vintern istället Nu väntar jag bara på att min vagn ska komma.... den är nog i Sverige. Men jag vet inte vart.
Jo...jag har sett liften irl och den är väldigt liten, men jag beställde en iaf, köper en åkpåse frammåt vintern istället Nu väntar jag bara på att min vagn ska komma.... den är nog i Sverige. Men jag vet inte vart.
Hej svej!! Nu har peppermint dragit pengarna så att det står peppermint på kontoutdraget, men än har jag inte sett till någon vagn. Får väl se om den dyker upp idag då.
En annan sak???
Är det någon som ska till och beställa en vagn snart från nån firma som har den lilla väskan man hänger på styret?
Råkade trycka iväg det innan jag var klar... Tänkte höra ifall det finns någon som kan beställa en sån åt mig då, eller om någon har en att sälja??? peppermint hade inte dom väskorna.
Är det helt dött här idag??
Kryckan: Har du fått din vagn, vi beställde samma dag??? Jag har varken sett eller hört nåt om vagnen än. Pengarna är dragna och har kommit rätt. Men jag har inte sett till vagnen än.
Ok. Ja pengarna är ju dragna, så då måste den ju ha lämnat firman iaf. Jag har kopplat om min telefon till mobilen, men inte hört nåt än. Jag tycker mig komma ihåg att en tjej hade fått hämta den på posten. Kanske blir så för mig, jag som bor långt ute på landet. Till Uppsala borde dom väl kunna skicka snabbt. Jag hoppas den hinner komma till nästa helg iaf, det borde den ju. Ska till Sthlm då och vill slippa ta med den klumpiga vagnen. Vad var det du beställde för färg, jag tog en grå... fast jag nog hellre ville ha en färgad. Så jag hoppas jag kommer vara nöjd ändå. Vet att jag är så ombytlig med vilka färger jag gillar o så, det går i perioder
gör så här:knappa in följande på din vanliga tfn: *21*ditt mobilnr# vänta på svar, lägg på. lyft sedan luren och lyssna ifall det är en pulserande ton i din vanliga tfn. Då är det omkopplat. För urkoppling knappa #21# med vanliga tfn
Lycka till!
Jag beställde svarta sidoväskor till min vagn, men jag vill ha den lilla väskan som man kan sätta på handtaget, men den hade inte peppermint. Så om någon ska beställa och vill beställa en sån åt mig så blir jag jätteglad. Vidare frakt står jag för i sånt fall. Fast iof kanske den går att beställa på barnens hus oxå?? Nån som vet vad den kostar där??
Funkar det även med två i vagnen?? Sittande/liggande??