Inlägg från: nina1977 |Visa alla inlägg
  • nina1977

Phil o Teds syskonvagn del 6

Hej!!
    När man beställer vagn från tex pramworld, måste man betala innan leverans då? Hur har ni gjort... betalat med kortet över internet eller? Jag tror jag har bestämt mig för att beställa en navy nu. Ha en trevlig helg!!!

Nina

• nina1977

Hej!!
    När man beställer vagn från tex pramworld, måste man betala innan leverans då? Hur har ni gjort... betalat med kortet över internet eller? Jag tror jag har bestämt mig för att beställa en navy nu. Ha en trevlig helg!!!

Nina

• nina1977

Hej!
    Måste man köpa P&T uv/myggnät, eller kan det passa med ett universal?

Nina

• nina1977

Norskan 78.... JAg blev lite fundersam, tänkte oxå köpa från Peppermint, men det står ju e3 sport istället för bara sport. Det är väl rätt vagn ändå, vill ju ha sporten?? Jag ska köpa med cocoon och dubbelsits. Vill man ha myggnätet sen så går det ju att köpa från barnens hus till nästa sommar. Bebisen kommer i augusti.

• nina1977
    Pilea skrev 2007-05-20 08:11:52 följande:
    Ska få barn nr 2 i nov och funderar på en Phil o Ted från Peppermint, tänkte slå till nu när det är rea eftersom sonen ändå kan börja använda vagnen sålänge. Är det någon som fått vagnen från peppermint och kan säga att det är en bra sida?Vilka tillbehör tror ni behövs? Blir det för varmt med en åkpåse i cocoonen? och är det nödvändigt med åkpåse till sonen som då är 22 mån eller räcker det med en lammfäll?
    Hej!!
    Jag tror knappast du får plats med en åkpåse i cocoonen. Den är rätt liten. Sen behövs det nog inte heller, eftersom den är vadderad.
  • nina1977

Jag har oxå beställt en vagn från Peppermint idag, efter många om och men blev det en grå. Jag lät sambon bestämma för en gångs skull Men det blir nog bra. Har iaf bestämmt oss för att behålla vår trotjänare, en brun/svart emmaljunga city cross som sov och extravagn. Den blev så fin när jag tvättade o fixade till den, så nu har jag inte hjärta att sälja den

• nina1977

Attans, jag tänkte inte på att man kunde beställa liften separat, det skulle jag ju ha gjort då Men men, jag har beställt en grå vagn jag med, fast med svarta väskor. Skulle ha tagit en svart lift så att den passade bättre till min emmaljunga (har kvar den som extravagn). Men men, det går väl ändå. Eller tagit nån stark färg då. Vi valde oxå färg efter bekvämlighetsfaktor, bor på landet med mycket slask. Jag beställde oxå vagnen i går.

Kryckan skrev 2007-05-21 10:43:53 följande:
    Lindadjo: Jag beställde en sport grå, med grå sidoväskor och sedan en orange lift. Det ingick dubbelt regnskydd.Pilea: Vi ville ha annan färg på liften och då skilde det lite i pris, men det är ju som sagt väldigt liten skillnad och då var det värt det. För vi ville så gärna ha en mer lysande färg på liften.Måste tillägga att det var ruskigt svårt att välja färg. Alla är ju snygga. Vi gick lite på bekvämlighet (att smuts inte så lätt syns) och sedan kan jag vara rätt ombytlig så jag hade säkert ledsnat på en röd. Blå var inte intressant då jag är rätt less på blått. Även om denna var skitsnygg den med!Att när man sedan valt grå komma fram till färg på liften var också jobbigt haha. Men efter många om och men (stod mellan röd, orange och grön) blev det till slut orange.Vad gäller de där sidoväskorna tänkte jag försöka få till en avtagbar axelrem så jag lätt kan släpa med dem upp från barnvagnsförrådet i källaren (bor i lägenhet).Låter skönt att höra att de är till stor nytta och rymmer mycket. Tycker jämt jag har ett ton prylar med mig idag till ETT barn, vad ska det inte bli när nummer två trillar in i oktober?!Lillalisen: Av bilderna att döma ser det ut som Sport så det hoppas jag att det är!! Vet inte varför de skriver e3 sport. Men både bilder och text verkar handla om sport. =) Om jag hinner få vagnen innan du beställer kan jag meddela vad som kom! Har inte fått något leveransdatum ännu men beställde ju igårkväll så det kan ju ta någon dag eller så innan de packar ihop beställningen.Är det någon som har sådan där midjeväska från P&T på vagnen? Hur är den? Någon som har jämfört den med Skip*Hops saddlebag?Vad jag försått av er här har de flesta en skip*hop saddlebag på styret eller syskonsitsen. Någon som vet vad en sådan kostar ungefär här i Sverige?Tack på förhand!
  • nina1977

Jag har oxå fått ett mail från peppermint där det står samma som för Pilea, vad kan det vara som är fel? Hoppas dom inte snott åt sig pengarna nu bara. Förhoppningsvis är dom väl bara bokade. Nu blev jag alldeles nervös ju

• nina1977

JAg är sämst på engelska.... vet inte vad jag ska skriva. MEn jag kollade och det verkar vara nåt fel med banken idag. Inget som jag handlat idag har blivit riktigt draget, det står bara skyddat belopp på 5 transaktioner. Jag ska kolla med banken imorgon. Ingen som kan hjälpa mig mitt i natten iaf.

FrogLeg skrev 2007-05-21 22:49:17 följande:
    Men om de står skyddat belopp så har dom väl lyckats dra pengarna? Mejla dom direkt och fråga!
Svar på tråden Phil o Teds syskonvagn del 6