Oh ännu fler som ska ha kissebebisar. Min hane är en blandning mellan skogskatt, Abbessinier och huskatt och honan är huskatt. Det ska bli intressant att se hur ungarna kommer att bli. Jag vet inte riktigt hur man märker på kissen, men jag antar att man märker det bara på henne. Min orkar knappt sitta och tvätta sig längre, hon ligger istället hela tiden. Sover gör hon också nästan hela tiden och äter. Även hon börjar att bli så tjock att hon nästan spricker och hon har lite mindre än två veckor kvar ungefär beroende på vilken dag ungarna kommer. Jag har även kunnat känna bebisarna sen förra veckan ungefär så det där med tre veckor innan de kommer det stämmer nog ganska väl. Just nu så känner jag de nästan varje gång jag känner på magen och dessutom kan jag känna formen efter en unge. Det ska bli intressant om det kommer bli möjligt att känna ungefär hur många ungar som ligger där i lilla (stora...) magen.
Bettyboop: Nä jag hoppas att jag slipper det också... Då köper jag det inte med en gång utan väntar tills jag märker hur många det blir och hur det går.